سیم‌کارت‌های بی‌هویت قطع می‌شوند

جهانگیر اسدی، سخنگوی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از پایان مهلت لحاظ شده به مشترکانی که سیم‌کارت‌های آنها دارای نقض اطلاعات بود، خبر داد اعلام کرد: ارتباط این مشترکان از امروز به مرور قطع می‌شود. به گفته اسدی، بالغ بر ۳۰ میلیون پیامک اطلاع رسانی به ارسال شده است تا برای رفع مشکل ثبت هویتشان اقدام […]

جهانگیر اسدی، سخنگوی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از پایان مهلت لحاظ شده به مشترکانی که سیم‌کارت‌های آنها دارای نقض اطلاعات بود، خبر داد اعلام کرد: ارتباط این مشترکان از امروز به مرور قطع می‌شود.

به گفته اسدی، بالغ بر ۳۰ میلیون پیامک اطلاع رسانی به ارسال شده است تا برای رفع مشکل ثبت هویتشان اقدام کنند. این مشترکان تا اول دی ماه فرصت داشتند که نسبت به رفع مغایرت پرونده مالکیت سیم‌کارت‌های خود اقدام کنند.

سخنگوی رگولاتوری ادامه داد: براساس تصمیم مجدد وزیر ارتباطات، بار دیگر مهلت مجددی به این مشترکان داده شد و مقرر شد از نهم دی ماه قطع یکطرفه سیم‌کارت‌ها آغاز شود.

وی اظهار کرد: حدود ۵ میلیون سیم‌کارت دارای نقص اطلاعات پرونده است و اپراتورهای همراه اول و ایرانسل به ترتیب ۲۰ میلیون و ۱۰ میلیون پیامک اطلاع رسانی به این مشترکان، ارسال کرده‌اند.

طبق اظهارات اسدی، روزانه بالغ بر ۴۰۰ هزار سیم‌کارت از سوی هر یک از اپراتورهای موبایل به صورت یکطرفه قطع ارتباط می‌شود تا مالکان این سیم‌کارت‌ها برای تکمیل پرونده خود اقدام کنند.

سخنگوی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات ادامه داد: بسیاری از این سیم‌کارت‌ها بدون هویت نیستند و تنها دارای نقص اطلاعات هستند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال