ترکیب شهربازی های دیزنی با دنیای مجازی در متاورس

پتنت جدید ثبت شده توسط دیزنی با نام شبیه ساز دنیای مجازی نشان می دهد این شرکت نیز به دنبال حضور در دنیای متاورس است. در آینده دیزنی با کمک این فناوری می تواند قابلیت های واقعیت مجازی را در پارک های خود برای بازدید کنندگان ایجاد کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی […]

پتنت جدید ثبت شده توسط دیزنی با نام شبیه ساز دنیای مجازی نشان می دهد این شرکت نیز به دنبال حضور در دنیای متاورس است. در آینده دیزنی با کمک این فناوری می تواند قابلیت های واقعیت مجازی را در پارک های خود برای بازدید کنندگان ایجاد کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پتنت اخیر دیزنی نشان می دهد این مجموعه به دنبال ایجاد جاذبه‌های تعاملی و واقعیت افزوده در شهربازی های خود است. به طوری که در این پتنت سرگرمی هایی به صورت شخصی به بازدیدکنندگان ارائه خواهد شد. به عنوان مثال افراد در این پارک و شهر بازی ها می توانند توسط شخصیت های دیزنی مانند میکی ماوس استقبال شوند. پیش از این نیز دیزنی در گفتگویی از تلاش خود برای ترکیب دنیای دیجیتال و فیزیکی توضیحاتی را ارائه کرده بود.

شهربازی های دیزنی حدود ۱۲ عدد است که در سراسر جهان و در کشورهایی مانند ایالات متحده، فرانسه، هنگ‌کنگ، چین و .. قرار دارد. با وجود قرنطینه های جهانی این مجموعه در سال گذشته درآمدی بالغ بر ۱۷ میلیارد دلار داشته است. حالا باید دید در صورت ورود به دنیای مجازی و حضور در متاورس ادامه فعالیت های دیزنی به چه صورت خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال