جان رومئو، خالق بازی بزرگ Doom در حال تولید یک شوتر منحصر به فرد می‌باشد

شاید شما چندان با جان رومئو، مرد افسانه‌ای دهه‌ی 1990 آشنا نباشید. او کسی بود که مهم‌ترین نقش را در تولید عناوینی همچون Doom و Quake ایفا کرد تا سبک شوتر اول شخص (First Person Shooter) شکل گیرد. پس از اینکه عنوان شوتر Daikatana جان رومئو در سال 2000 با شکست روبه‌رو شد، وی وضعیت چندان مناسبی […]

شاید شما چندان با جان رومئو، مرد افسانه‌ای دهه‌ی 1990 آشنا نباشید. او کسی بود که مهم‌ترین نقش را در تولید عناوینی همچون Doom و Quake ایفا کرد تا سبک شوتر اول شخص (First Person Shooter) شکل گیرد. پس از اینکه عنوان شوتر Daikatana جان رومئو در سال 2000 با شکست روبه‌رو شد، وی وضعیت چندان مناسبی نداشت و بر روی بازی‌های مختلف کار می‌کرد. اما هیچ‌گاه نتوانست توانایی و ایده‌های خود را پیاده کند. اما به نظر می‌رسد حالا این موضوع در حال تغییر است و باید منتظر عرضه‌ی عنوانی بزرگ از سوی این سازنده باشیم.

خب سعی می‌کنیم ابتدا به مواردی که جان در مورد آنها صحبت کرده، به چشم اطلاعاتی که هنوز به حقیقت تبدیل نشده‌اند، نگاه کنیم. با این شرایط، وی اعلام کرده بود که عنوان Daikatana می‌تواند همگان را مجذوب خود نماید، اما این اتفاق نیفتاد. حالا اطلاعاتی جدید در مورد یکی از بازی‌های این سازنده توانمند منتشر شده و وی اذعان داشته عنوان جدیدی که او در حال توسعه آن می‌باشد، علاوه بر داشتن یک خط داستانی بسیار خوب، ویژگی‌های دارد که شاید هیچ‌یک از بازی‌های شوتر که تا کنون عرضه شده‌اند، آنها را نداشته باشند. در واقع جان رومئو در حال توسعه و تولید یک عنوان کاملا منحصر به فرد و بزرگ می‌باشد که شاید هرگز نمونه‌ی آن را ندیده باشیم.

daikatana-poster

اگر شکست عنوان Daikatana و همچنین غیبت 20 ساله‌ی وی را در عرصه‌ی بازی‌های رایانه‌ای در نظر بگیریم، شاید بتوان گفت که پروژه‌ی جدید این سازنده می‌تواند بسیار جذاب باشد. تصور کنید که فردی خلاق، 20 سال تمامی ایده‌های خود را پرورش داده باشد و بخواهد پس از نبود مدتی طولانی، به دنیای که به آن تعلق دارد، با قدرتی بسیار بالا باز گردد. همچنین این موضوع می‌تواند از این جهت که از سال 1990 تا کنون عناوین شوتر اول شخص تفاوت‌های فوق‌العاده زیادی پیدا کرده‌اند نیز جذاب باشد.

همزمان با اینکه وی در حال توسعه عنوان انحصاری خود می‌باشد، اخیرا نیز اطلاعاتی در مورد عنوان اصلی Doom که هم‌اکنون در حال توسعه می‌باشد، منتشر شده که نشان می‌دهد جان رومئو، طرح‌هایی برای غول مرحله‌ی آخر این عنوان داشته که احتمالا در آینده شاهد استفاده‌ از آنها نیز باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال