E3 2016: وجود نسخه واقعیت مجازی برای عناوین Fallout 4 و Doom تایید شد

پس از برگزاری یک کنفرانس بزرگ توسط شرکت Bethesda Softworks در نمایشگاه E3 2016، این شرکت از پشتیبانی بازی Fallout 4 از دنیای واقعیت مجازی و سازگاری کامل با هدست HTC Vive خبر داد و با این کار، دنیای جدید از بازی‌های رایانه‌ای و سبک RPG (نقش‌آفرینی) را پیش روی گیمرها قرار داد. آقای Pete […]

پس از برگزاری یک کنفرانس بزرگ توسط شرکت Bethesda Softworks در نمایشگاه E3 2016، این شرکت از پشتیبانی بازی Fallout 4 از دنیای واقعیت مجازی و سازگاری کامل با هدست HTC Vive خبر داد و با این کار، دنیای جدید از بازی‌های رایانه‌ای و سبک RPG (نقش‌آفرینی) را پیش روی گیمرها قرار داد. آقای Pete Hines در این کنفرانس به لحنی طعنه‌دار اعلام کرد که اگر پیش‌تر به بخش Survival Mode این بازی علاقه زیادی داشته و تصور می‌کردید که این بخش می‌تواند شما را مجذوب خود کند، باید بگوییم که هنوز چیزی ندیده‌اید!

البته سازندگان تنها به انتشار این خبر بسنده نکرده و اعلام کردند که Fallout 4 VR در این نمایشگاه قابل بازی خواهد بود و کاربران می‌توانند چنین دنیای جذاب و جدیدی را در همین نمایشگاه تجربه کنند. علاوه بر این، عنوان بزرگ DOOM نیز از سیستم واقعیت مجازی پشتیبانی خواهد نمود و کاربران می‌توانند علاوه بر Fallout 4، این عنوان را در این نمایشگاه بازی کنند.

انجام چنین کاری از سوی بتسدا می‌تواند دنیایی جدید از بازی‌های رایانه‌ای را پیش روی کاربران قرار داده و دیگر سازندگان را نیز به انجام این کار مجاب نماید. هر چند، در حال حاضر، سازندگان دیگر نیز برنامه‌های زیادی برای واقعیت مجازی دارند اما در حال حاضر شرکت بتسدا را می‌توانیم سردمدار و آغازگر این راه بدانیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال