E3 2016: بتسدا از عنوان جدید Quake Champions رونمایی کرد

شرکت بتسدا (Bethesda) در جریان کنفرانس خبری خود در رویداد E3 2016 از عنوان جدیدش که قسمتی جدید از سری بازی‌های Quake می‌باشد، رونمایی به عمل آورد. این خبر از جهاتی بسیار جالب بود زیرا در کنار همکاری مشترک شرکت‌های بتسدا و id در این عنوان، شرکت id نیز خود سابقه تولید بازی‌های کلاسیک و مشهوری همچون Wolfenstein The […]

شرکت بتسدا (Bethesda) در جریان کنفرانس خبری خود در رویداد E3 2016 از عنوان جدیدش که قسمتی جدید از سری بازی‌های Quake می‌باشد، رونمایی به عمل آورد.

این خبر از جهاتی بسیار جالب بود زیرا در کنار همکاری مشترک شرکت‌های بتسدا و id در این عنوان، شرکت id نیز خود سابقه تولید بازی‌های کلاسیک و مشهوری همچون Wolfenstein The New Order و DOOM را در کارنامه دارد. براساس تریلر به نمایش در آمده، ظاهر گرافیکی این بازی بسیار عالی بوده و در کنا رآن شاهد استایل مبارزه‌ای که ژانر اصلی آن را نشان می‌دهد نیز هستیم. از سویی دیگر شرکت نرم‌افزاری id نیز تایید کرده است که داستان این عنوان جدید در ادامه سری قبل Quake خواهد بود.

[aparat]http://www.aparat.com/v/djkZP[/aparat]

علاوه بر آن id این موضوع را نیز رسما تایید کرده است که در نسخه کامپیوترهای شخصی (PC)، محیط بازی از ژانر شاتر چند نفره پشتیبانی کرده و از طرفی همان طور که در تریلر این بازی مشاهده می‌کنید، می‌تواند به صورت 120 فریم بر ثانیه بخش‌هایی از آن را به اجرا در آورید. این بازی دارای کاراکترهای بسیاری زیادی از جنگجویان است که البته هر کدام دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد خود در مبارزه هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال