لانچر اندروید 7.0 نوقا لو رفت

تصاویر لانچر شایعه شده برای اندروید پیش‌رو که اندروید نوقا نام‌ دارد دیروز منتشر شد و حالا برنامه‌ی آن برای کسانی که می‌خواهند این لانچر را زودتر از زمان مشخص شده امتحان کنند برای دانلود قرار گرفته است. به‌هر‌حال کسانی که تمایل دارند لانچر نکسوس‌های جدید را امتحان کرده و لانچر دیگری را شبیه لانچرهای Nova می‌پسندد […]

تصاویر لانچر شایعه شده برای اندروید پیش‌رو که اندروید نوقا نام‌ دارد دیروز منتشر شد و حالا برنامه‌ی آن برای کسانی که می‌خواهند این لانچر را زودتر از زمان مشخص شده امتحان کنند برای دانلود قرار گرفته است. به‌هر‌حال کسانی که تمایل دارند لانچر نکسوس‌های جدید را امتحان کرده و لانچر دیگری را شبیه لانچرهای Nova می‌پسندد بهتر است که لانچری که امروز فاش شده را دانلود کرده و آن را امتحان کنند. حتی با به‌روزرسانی لانچر Nova و یا دانلود آن می‌توانید ظاهر جدید قرار گرفته در این لانچر را هم امتحان کنید.

لانچر اندروید 7.0 نوقا لو رفت

توجه داشته باشید که لانچر منتشر شده، توسط گوگل به صورت رسمی تایید نشده و این برنامه، برنامه‌ی رسمی گوگل نیست. همچنین نام قرار گرفته بر روی این لانچر که Nexus Launcher نام دارد نشان می‌دهد که لانچر فاش شده، تنها نسخه‌ای شبیه به لانچر اندروید 7 بوده و اصلا نمی‌توان آن را به عنوان لانچر رسمی به حساب آورد. به‌هر‌حال شما هم می‌توانید با دانلود این لانچر ظاهر گوشی خود را عوض کرده و برای تنوع هم که شده، لانچر اندروید نوقا را یک‌بار امتحان کنید. برای نصب آن نیازی نیست که گوشی شما روت شده باشد اما در صورتی که به صفحه‌ی Google Now نیازمند هستید باید گوشی خود را روت کنید.

 

درصورتی که گوشی شما روت شده، می‌توانید لانچر مورد نظر را از طریق برنامه‌هایی نظیر ES File Explorer و Root Explorer دانلود کنید. اگر صفحه‌ی Google Now را کنار بگذاریم، برای استفاده از اکثر ویژگی‌های لانچر اندروید نوقا نیازی به روت کردن دستگاه خود نخواهید داشت. با استفاده از این لانچر نمی‌توانید والپیپر جدیدی را برای گوشی خود اضافه کنید بدین صورت که در صورت وارد شدن به بخش والپیپر لانچر، متاسفانه از برنامه به صورت اجباری خارج خواهید شد. لانچر اندروید نوقا دچار تغییر و تحولات نسبتا زیادی شده که به عنوان مثال، می‌توان به App Drawer کاملا جدید و مدرن اشاره کرد. پیش‌زمینه‌ی App Drawer اندروید نوقا کاملا سفید بوده و برنامه‌ها بر اساس حروف الفبا مرتب شده‌اند و امکان جستجوی برنامه‌ها نیز همچنان وجود دارد.

برای دانلود لانچر لو رفته‌ی اندروید نوقا می‌توانید اینجا کلیک کنید.لانچر اندروید 7.0 نوقا لو رفت

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال