اندروید نوقا برای Honor 8 فردا عرضه می‌شود

شرکت آنر به صورت رسمی اعلام کرده است که تمامی کاربران گوشی Honor 8 می‎توانند از فردا آپدیت اندروید نوقا را دریافت کنند. آن‎دسته از کاربرانی که هنوز به‎روزرسانی این سیستم‎عامل را دریافت نکرده‎اند از فردا شاهد دریافت نوتیفیکیشن مربوط به آن خواهند بود. این آپدیت انتظار می‎رود تا اواسط اسفندماه طول بکشد و تا […]

شرکت آنر به صورت رسمی اعلام کرده است که تمامی کاربران گوشی Honor 8 می‎توانند از فردا آپدیت اندروید نوقا را دریافت کنند. آن‎دسته از کاربرانی که هنوز به‎روزرسانی این سیستم‎عامل را دریافت نکرده‎اند از فردا شاهد دریافت نوتیفیکیشن مربوط به آن خواهند بود. این آپدیت انتظار می‎رود تا اواسط اسفندماه طول بکشد و تا آن موقع تمامی دستگاه‎های Honor 8 به‎روزرسانی خواهند شد.

به دنبال این به‎روزرسانی مجموعه‎ای از قابلیت‎های جدید به پرچم‎دار شرکت Honor اضافه می‎شود. این آپدیت هم‎چنین لانچر اختصاصی شرکت آنر را به EMUI 5.0 ارتقا‎ء می‎دهد تا نویدی برای عملکرد بهتر و بهینه‎شده‎ی سیستم‎عامل به همراه بالا بردن عمر باتری باشد.

به دنبال آپدیت اندروید نوقا کاربران شاهد اضافه شدن قابلیت چند پنجره، قرار گرفتن گزینه‎ای در صفحه‎ی هوم برای بازگرداندن کشوی اپلیکیشن، ظهور حالتی به اسم “eye comfort” (راحتی چشم) و هم‎چنین گزینه‎های بهتری برای صرفه‎جویی در مصرف باتری خواهند بود که به دنبال آن از اپلیکیشن‎هایی که باتری زیاد استفاده می‎کنند ممانعت می‎شود.

اگر تجربه‎ی کار با گوشی Mate 9 هوآوی را داشته باشید، می‎توانید به خوبی حدس بزنید که به دنبال این آپدیت بخش نرم‎افزاری Honor 8 با چه تغییراتی روبرو خواهد شد. کاربران می‎توانند به صورت دستی با رفتن به مسیر Settings > System Update و انتخاب گزینه‎ی “CHECK FOR UPDATES” دریافت این آپدیت را بررسی کنند.

شرکت آنر هم‎چنین اظهار داشته است که در سه ماهه‎ی دوم سال جاری میلادی این آپدیت را برای گوشی Honor 6X نیز ارائه خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال