تصاویری از دوربین دوگانه گوشی بعدی LeEco منتشر شد

طی چند روز گذشته به نظر می‌آید بازار انتشار و درز شایعات و تصاویر مربوط به محصولات شرکت‌های مختلف بسیار داغ بوده باشد. در این میان گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ سهم بسیار بزرگی را در این زمینه به خود اختصاص داده است. اما در هر صورت امروز نوبت به شرکت LeEco رسیده است تا تصاویر […]

طی چند روز گذشته به نظر می‌آید بازار انتشار و درز شایعات و تصاویر مربوط به محصولات شرکت‌های مختلف بسیار داغ بوده باشد. در این میان گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ سهم بسیار بزرگی را در این زمینه به خود اختصاص داده است. اما در هر صورت امروز نوبت به شرکت LeEco رسیده است تا تصاویر مربوط به گوشی آینده این شرکت مزین به ماژول دوربین دو گانه در رسانه‌های خبری منتشر گردد. در تصاویری که شاهد آن هستید یک گوشی سطح بالا با بدنه تمام فلزی دیده می‌شود که به احتمال بسیار زیاد نشان‌گر گوشی پرچمدار جدید این شرکت با نام Le X720 باشد. لازم به ذکر است که اطلاعات مربوط به مشخصات فنی گوشی Le X720 به تازگی در وب‌سایت مربوط به بنچمارک آنتوتو منتشر شده بود. بر این اساس گوشی هوشمند Le X720 قرار است از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 821 شرکت کوالکام استفاده نماید. تعدادی از تصاویر مربوط به یک گوشی که ممکن است همان X720 باشد در شبکه اجتماعی مردمی و محبوب Weibo و توسط اکانت و حساب کاربری KJuma منتشر شده است.

در این تصاویر یک گوشی با رنگ بدنه رزگلد به نمایش گذاشته شده است که بخش پشتی آن به یک ماژول دوربین دوگانه مجهز شده است. از طرفی به میزان قابل توجهی بیرون‌زدگی از این بخش از گوشی دیده می‌شود. در کنار این دو لنز نیز بخشی دیگر به منظور جای گیری دو عدد فلاش LED در نظر گرفته شده است. در حالت کلی این بخش از ماژول دوربین اصلی گوشی شکل صورتکی خندان را به نمایش می‌‌گذارد. در زیر آن نیز حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت قرار گرفته است. در زیر آن نیز عباراتی حک شده‌اند که احتمالا نشان‌ دهنده شماره سریال گوشی یا اطلاعات مربوط به برند آن باشند. جالب اینجاست که این بخش از گوشی به شکلی کاملا عمدی تار گشته است. خطوط مربوط به آنتن گوشی در بخش‌های کناری گوشی قرار گرفته‌اند. موردی که می‌توان آن را در سری گوشی‌های گلکسی اس 7 سامسونگ نیز به وضوح مشاهده کرد. علاوه بر آن میزان حاشیه دور نمایشگر بسیار کم بوده و از طرفی کلیدهای ناوبری زیر نمایشگر گوشی نیز بیشتر ما را به یاد گوشی ماژولار جی 5 ال‌جی می‌اندازد. دو کلید فیزیکی پاور و همچنین کلیدهای کنترل صدا گوشی در یک سمت گوشی قرار گرفته‌اند. در یکی از تصاویر به نمایش در آمده شاهد قرارگیری یک قاب ساده بر روی گوشی هستیم. یک قاب کاملا ساده و مشکی رنگ که به نظر می‌رسد تنها بدنه گوشی را در میان خود احاطه کرده و از هیچ گونه ویژگی خاصی برخوردار نمی‌باشد.

در هر صورت بهتر است بدانید که ممکن است هیچ گونه ارتباطی میان مشخصات فنی لو رفته در بنچمارک آنتوتو و عکس‌های منتشر شده وجود نداشته باشد. از طرفی تا به این تاریخ هنوز هیچ گونه اطلاعات دقیقی در مورد تاریخ دقیق معرفی یا عرضه این گوشی منتشر نشده است. در هر صورت به منظور انتشار و درز خبرها یا شایعات بیشتر می‌بایست تا روزهای آینده منتظر بود و دید که تا روز معرفی این گوشی چه اطلاعات دیگری از آن لو خواهد رفت.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال