نینتندو دو بازی موبایلی خود را به علت عرضه‌ی انحصاری بازی Super Mario Run به تاخیر انداخت

همان‌طور که در خبرها داشتیم، نینتندو در طی مراسم رونمایی از آیفون 7 خبری خوشحال کننده را برای کاربران iOS مطرح کرد. براین اساس، بازی محبوب Super Mario Run به طور انحصاری زمانی برای کاربران این پلتفرم تا اواخر سال میلادی جاری منتشر خواهد شد. آن‌ها همچنین بیان کردند که Super Mario Run بعد از […]

همان‌طور که در خبرها داشتیم، نینتندو در طی مراسم رونمایی از آیفون 7 خبری خوشحال کننده را برای کاربران iOS مطرح کرد. براین اساس، بازی محبوب Super Mario Run به طور انحصاری زمانی برای کاربران این پلتفرم تا اواخر سال میلادی جاری منتشر خواهد شد. آن‌ها همچنین بیان کردند که Super Mario Run بعد از عرضه در iOS و در سال 2017 برای کاربران اندرویدی نیز منتشر می‌شود.

اگر اخبار مربوط به بازی‌های موبایلی شرکت نینتندو را دنبال کرده باشید، احتمالا متوجه شده‌اید که دو بازی Animal Crossing و Fire Emblem قرار بود در پاییز امسال برای گوشی‌های هوشمند عرضه شود. حال به نظر می‌رسد عرضه‌ی این دو بازی به علت تمرکز نینتندو بر روی بازی سوپر ماریو، تا سال 2017 به تاخیر افتاده است. آن‌ها رسما اعلام کردند که به علت کار بر روی بازی محبوب iOS، نمی‌توانند بر روی دو بازی دیگر نیز کار کنند و به همین علت، دو بازی مورد اشاره به سال بعد موکول خواهد شد.

بنابراین اگر شما هم از دوست‌داران بازی‌های نینتندو هستید و از گوشی اندرویدی استفاده می‌کنید، به نظر می‌رسد باید چند ماه دیگر بیشتر صبر کنید. نینتندو تنها یک بازی مخصوص گوشی‌های‌هوشمند در سال 2016 عرضه خواهد کرد و آن‌هم انحصاری کاربران iOS خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال