ساعت‌های کمپانی فنلاندی Suunto: مقاوم‌ترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار

کمپانی فنلاندی Suunto در زمینه‌ی ساعت‌های هوشمند، قطب‌ نما‌ها و تجهیزات جانبی برای ورزش‌هایی نظیر غواصی و کوه نوردی فعالیت دارد. این کمپانی جدیدا ساعت‌هایی را معرفی کرده که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست. این ساعت‌های چند کاره که هدف این شرکت را دنبال می‌کنند Essential Colection نام گرفته‌اند. طراحی این ساعت‌ها بر پایه‌ی هدف این شرکت سادگی، دقت، مداوم و بیشترین کیفیت ساخته شده‌اند.

کمپانی فنلاندی Suunto در زمینه‌ی ساعت‌های هوشمند، قطب‌ نما‌ها و تجهیزات جانبی برای ورزش‌هایی نظیر غواصی و کوه نوردی فعالیت دارد. این کمپانی جدیدا ساعت‌هایی را معرفی کرده که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست. این ساعت‌های چند کاره که هدف این شرکت را دنبال می‌کنند Essential Colection نام گرفته‌اند. طراحی این ساعت‌ها بر پایه‌ی هدف این شرکت سادگی، دقت، مداوم و بیشترین کیفیت ساخته شده‌اند.

ساعت‌های ساخته شده برای مناطقی با ارتفاع بالا و آب و هوای مختلف در نظر گرفته شده. در نتیجه این ساعت دارای استیل ضد زنگ مخصوص به همراه پوشش چرمی خاص با رنگ برنزی و شیشه‌ی محافظت شده توسط لایه‌ی sapphire  ساخته شده است. در توضیحات مربوط به این ساعت گزینه‌ی ” مناسب برای تمامی رویدادها” دیده می‌شود. از سنسور‌های به کار رفته در این ساعت می‌توان به فشار سنج، ارتفاع سنج، عمق سنج و قطب نما اشاره کرد.

ساعت‌های کمپانی فنلاندی Suunto: مقاوم‌ترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار

ویژگی Just clock تعبیه شده زمان غروب و طلوع آفتاب را با توجه به شرایط جغرافیایی به شما نشان می‌دهد. دما سنج هم یکی دیگر از ویژگی‌های این ساعت هوشمند می‌باشد و در صورتی که شرایط آب و هوایی مطلوب نباشد این ساعت به شما هشدار می‌دهد.

کالکشن این ساعت‌ها در 6 مدل مختلف موجود است و هر کدام از آن‌ها تا سی متر ضد آب می‌باشند. ابعاد ساعت‌های هوشمند این کمپانی بیشتر از 13.4×49 میلی متر نشده و وزن اکثر ساعت‌ها هم حدود 120 گرم می‌باشد. این ساعت‌ها در آسیا و اروپا در تاریخ 12 مارچ عرضه شده‌اند.

ساعت‌های کمپانی فنلاندی Suunto: مقاوم‌ترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال