بازی ایرانی ارتش‌های فرازمینی وارد شبکه‌ی بازی استیم شد! (به همراه تصاویر مختلف از بازی)

ارتش‌های فرازمینی نام عنوانی جدید از سوی شرکت ایرانی راسپینا می‌باشد که قرار است در دهه‌ی دوم اسفندماه وارد بازار شود. این عنوان که در سبک شوتر اول‌شخص توسعه داده شده، در فضایی علمی‌تخیلی اتفاق می‌افتد و پس از موفقیت‌هایی بسیاری که کسب کرد، چراغ سبز برای ورود این بازی به شبکه‌ی بازی استیم نیز […]

ارتش‌های فرازمینی نام عنوانی جدید از سوی شرکت ایرانی راسپینا می‌باشد که قرار است در دهه‌ی دوم اسفندماه وارد بازار شود. این عنوان که در سبک شوتر اول‌شخص توسعه داده شده، در فضایی علمی‌تخیلی اتفاق می‌افتد و پس از موفقیت‌هایی بسیاری که کسب کرد، چراغ سبز برای ورود این بازی به شبکه‌ی بازی استیم نیز نشان داده شده و حالا شاهد حضور این عنوان ایرانی در شبکه‌ی استیم هستیم.

اینطور که سازندگان اعلام کرده‌اند، چند مرحله از این بازی قرار است در تاریخ 26 فوریه یعنی 7 اسفندماه برای افرادی که از پیش ثبت‌نام کرده‌اند، به صورت رایگان عرضه گردد تا پیش‌نمایشی از بازی نیز در دست کاربران باشد.

داستان بازی ET Armies (ارتش‌های فرازمینی) در آینده اتفاق خواهد افتاد، زمانی که منابع در کره زمین به اتمام رسیده و هر کسی به دنبال ترک آن است. در این شرایط افراد بازمانده باید با گروهی خطرناک و قدرتمند که آنها را با نام Forsaken (با معنای لغوی تَرک) می‌شناسیم، مبارزه نمایند. این گروه خطرناک، بنا به دلایلی برای جنگ و مردن آماده شده‌اند و به نظر می‌رسد که جنس آنها نیز از سنگ و صخره باشد.

هنوز زمان عرضه‌ی این بازی در بازار کشورمان مشخص نشده اما ارتش‌های فرازمینی در تاریخ سوم مارس یعنی سیزدهم اسفند‌ماه، رنگ استیم را به خود خواهد دید. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این بازی را مشاهده نمایید:

file-c82475ce1c53851409 file-f8c1a3bd0c441439a0 file-0b60d939b4a80628df file-3fb42c7ddc10175995

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال