فروشگاه ویژه محصولات واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی، Viveport نام دارد

اچ‌تی‌سی فروشگاه ویژه‌ی واقعیت مجازی خود را موسوم به Viveport معرفی کرده که در آن کاربران می‌توانند خریدهای خود را از نظیر برنامه‌ها و فیلم و مستندهای آموزشی را برای هدست‌ واقعیت مجازی این شرکت، HTC Vive، انجام دهند. بااین حال، همچنان شبکه‌ی استیم به عنوان فروشگاه اصلی بازی‌های واقعیت مجازی برای این هدست در دسترس کاربران خواهد […]

اچ‌تی‌سی فروشگاه ویژه‌ی واقعیت مجازی خود را موسوم به Viveport معرفی کرده که در آن کاربران می‌توانند خریدهای خود را از نظیر برنامه‌ها و فیلم و مستندهای آموزشی را برای هدست‌ واقعیت مجازی این شرکت، HTC Vive، انجام دهند. بااین حال، همچنان شبکه‌ی استیم به عنوان فروشگاه اصلی بازی‌های واقعیت مجازی برای این هدست در دسترس کاربران خواهد بود. اچ‌تی‌سی از همین امروز نسخه‌ی آزمایشی این فروشگاه را برای برخی از کاربران ثبت‌نامی خود آغاز کرده و آن را در نسخه‌های مختلف موبایل، وب و ویندوز در دسترس قرار داده است و انتظار می‌رود تا پاییز امسال، این فروشگاه از نسخه‌ی آزمایشی خارج شده و در دسترس همگان قرار بگیرد.

Rikard Steiber، معاون بخش واقعیت مجازی شرکت اچ‌تی‌سی معتقد است که واقعیت مجازی به زودی دنیایی بهتری را برای کاربران و تجار رقم خواهد زد. به گفته‌ی وی، با واقعیت مجازی می‌توان در هر مکانی که بخواهیم سفر کنیم و با آن، تجربه‌های زیادی را کسب کرده و به یادگیری خود نیز بیفزاییم.

البته بسیاری از برنامه‌های موجود در این فروشگاه، در شبکه‌ی استیم نیز موجود است اما از آن‌جایی که استیم بیشتر به خاطر بازی‌های خود شهرت دارد، کمی پیدا کردن برنامه‌های Viveport در آن‌جا سخت به نظر می‌رسد. علاوه‌براین، اپ‌استور جدید اچ‌تی‌سی، رابط کاربری دوستانه‌تری را داشته و شباهت بسیاری به اپ‌استور هدست Oculus دارد. فروشگاه ویژه‌ی محصولات واقعیت مجازی شرکت تایوانی تبار اچ‌تی‌سی هم‌اکنون در چین آماده شده و حدود 100 برنامه نیز برای عرضه در اختیار کاربران قرار گرفته است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال