ایلان ماسک به تصاحب آی دی های توییتر سابق بدون پرداخت پول ادامه می دهد

ایلان ماسک یکی دیگر از آی دی های اپلیکیشن ایکس را بدون رضایت مالک آن و بدون پرداخت پول تصاحب کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ماسک هفته پیش آی دی x@ را بدون پرداخت پول تصاحب کرد و این هفته ابن اقدام مجددا روی آی دی Music@ انجام شد. صاحب این […]

ایلان ماسک یکی دیگر از آی دی های اپلیکیشن ایکس را بدون رضایت مالک آن و بدون پرداخت پول تصاحب کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ماسک هفته پیش آی دی x@ را بدون پرداخت پول تصاحب کرد و این هفته ابن اقدام مجددا روی آی دی Music@ انجام شد. صاحب این حساب کاربری گفته ۱۶ سال پیش این آیدی را ساخته و از آن زمان تاکنون در توییتر فعالیت داشته است. ابن فرد اعلام کرد از ماسک بسیار عصبانی است.

جرمی وات، صاحب سابق این آی دی می گوید این حساب کاربری را با هدف انجام تبلیغات برای بازی second life و موسیقی های اجرا شده در آن ساخته است. همچنین وی از طریق این آی دی با بسیاری از توسعه دهندگان نرم افزار در توییتر ارتباط برقرار کرده و حساب خود را گسترش دهد. تعداد فالورهای این فرد در ایکس حدود ۴۵۰ هزار نفر بوده است.

ایلان ماسک بدون پرداخت پول این حساب کاربری را تصاحب کرده است. تنها در این بین یک ایمیل با هدف اطلاع رسانی وات به وی ارسال شد. اکنون این حساب کاربری ۱۱ میلیون فالوور دارد . وات پس از این اقدام اشتراک سرویس ایکس بلو خود را لغو کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال