گوشی Moto C مجوز بلوتوث را دریافت می‎کند

در حدود یک ماه قبل، اخباری در خصوص دو گوشی Moto C و Moto C Plus منتشر شد. به نظر این گوشی‎ها سری محصولات ارزان جدیدی برای گوشی‎های موتورولا خواهند بود که کاربرانی را هدف قرار داده‎اند که برای اولین بار می‎خواهند از گوشی‎های هوشمند استفاده کنند. با توجه به این گفته، اصلا جای تعجب […]

در حدود یک ماه قبل، اخباری در خصوص دو گوشی Moto C و Moto C Plus منتشر شد. به نظر این گوشی‎ها سری محصولات ارزان جدیدی برای گوشی‎های موتورولا خواهند بود که کاربرانی را هدف قرار داده‎اند که برای اولین بار می‎خواهند از گوشی‎های هوشمند استفاده کنند. با توجه به این گفته، اصلا جای تعجب نخواهد داشت تا با ارزان‎ترین گوشی‎های هوشمند موتورولا روبرو باشیم. با وجود درز اطلاعات مختلف به بیرون که این گوشی مجوز فروش در کشور روسیه را دریافت کرده است، هنوز با رونمایی از این دستگاه‎ها فاصله داریم.

چون Moto C (با شماره‎مدل XT1750) توانسته است مجوز سازمان Bluetooth Special Interest Group را به دست آورد. مجوز سازمان‎های Bluetooth SIG و اتحادیه‎ وای‎فای (Wi-Fi Alliance) اغلب اوقات اولین مدارکی هستند که وجود یک گوشی‎هوشمند خاص را تایید می‎کند. این مجوز برای گوشی Moto C نه تنها به ما واقعی بودن این گوشی را نشان می‎دهد بلکه می‎گوید از استانداردهای بلوتوث 4.2 استفاده می‎کند و مجهز به یک چیپست مدیاتک خواهد بود.

اطلاعات درز شده به بیرون قبلی در رابطه با این گوشی اشاره به دستگاهی با یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 480 در 854 پیکسل (FWVA) می‎کنند. یقینا، موتورولا قبلا نیز این رزولوشن را سال 2009 در گوشی موتورولا DROID سپس ( Motorola DROID 2 (2010)، Motorola Defy (2010 و Motorola DROID X 2010 استفاده کرده است. سایر مشخصات این گوشی بهره‎مندی از چیپست مدیاتک با یک پردازنده‎ی چهار هسته‎ای، 1 گیگابایت رم به همراه 8 یا 16 گیگابایت حافظه‎داخلی می‎شود. در بخش دوربین شاهد استفاده از یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در نمای جلویی برای عکاسی سلفی و گفتگوهای ویدئویی هستیم. باتری سلولی با گنجایش 2350 میلی‎آمپرساعت است و مدل‎هایی با پشتیبانی از ارتباط 3G و 4G وارد بازار می‎شوند. سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.0 مدیریت بخش نرم‎افزاری را بر عهده دارد.

Moto C Plus مشخصاتی مشابه با برادر کوچکتر خود دارد اما رزولوشن در نمایشگر 5 اینچی آن به 720 در 1280 پیکسل (اچ‎دی) ارتقاء یافته است. بسته به بازار فروش Moto C Plus، دارای 1 یا 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‎داخلی با پشتیبانی از درگاه میکرو اس‎دی است. دوربین پشتی یک سنسور 8 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی‎آمپرساعتی است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال