اپیک گیمز با جذب سرمایه دو میلیارد دلاری پروژه متاورس را سرعت می بخشد

اپیک گیمز که قصد دارد برای حضور در متاورس برنامه‌های جدیدی را پیاده کند، اعلام کرد با جذب سرمایه گذاری ۲ میلیارد دلاری وارد مرحله جدیدی از حضور در متاورس شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپیک گیمز قصد دارد از سرمایه جمع‌آوری شده برای پیشبرد برنامه‌های خود در ساخت متاورس […]

اپیک گیمز که قصد دارد برای حضور در متاورس برنامه‌های جدیدی را پیاده کند، اعلام کرد با جذب سرمایه گذاری ۲ میلیارد دلاری وارد مرحله جدیدی از حضور در متاورس شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپیک گیمز قصد دارد از سرمایه جمع‌آوری شده برای پیشبرد برنامه‌های خود در ساخت متاورس و حمایت از رشد آن استفاده کند. این سرمایه گذاری توسط سونی و کرکبی انجام گرفته است. البته سونی پیش از این سابقه سرمایه‌گذاری در اپیک گیمز را داشته است.

 کرکبی بنیانگذار شرکت لگو گروپ محسوب می شود. اپیک گیمز قصد دارد با همکاری لگو کروپ نسخه ای از متاورس برای کودکان را توسعه دهد. هنوز جزئیات دقیق‌تری در مورد این پروژه منتشر نشده است. هر کدام از شرکت‌های سونی و کرکبی حدود یک میلیارد دلار در اپیک گیمز سرمایه‌گذاری کردند.

با رشد هرچه بیشتر متاورس شرکتهای مختلف نیز تلاش دارند تا به روش‌های جدید در آن حضور پیدا کنند. سونی پیش از این با تصاحب بانجی از تلاش خود برای سرمایه گذاری در دنیای مجازی خبر داد و اکنون سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری این شرکت در اپیک گیمز نیز با همین هدف انجام گرفته است. مدیرعامل اپیک گیمز در بیانیه ای اعلام کرد سرمایه گذاری عظیم این دو شرکت توسعه متاورس و ایجاد فضاهای سرگرم‌کننده در این فضا را تسریع خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال