لپتاپ‌ جدید و 13.3 اینچی یوروکام، معرفی شد: M4، بی‌نظیرترین محصول Eurocom

به تازگی یوروکام از جدیدترین محصول خود یعنی Eurocom M4 رونمایی کرد. این محصول 13.3 اینچی، از بهترین ساخته‌های این شرکت به حساب می‌آید و با قدرت فوق‌العاده بالایی که دارد، اوج تجربه و دانش شرکت یوروکام را نشان می‌دهد. یکی از نکات جالب این لپتاپ، قابلیت ارتقاء دادن آن است که سبب می‌شود اگر نیاز به […]

به تازگی یوروکام از جدیدترین محصول خود یعنی Eurocom M4 رونمایی کرد. این محصول 13.3 اینچی، از بهترین ساخته‌های این شرکت به حساب می‌آید و با قدرت فوق‌العاده بالایی که دارد، اوج تجربه و دانش شرکت یوروکام را نشان می‌دهد. یکی از نکات جالب این لپتاپ، قابلیت ارتقاء دادن آن است که سبب می‌شود اگر نیاز به قدرت بیشتری داشتید، در هر زمان بتوانید این کار را انجام دهید.

این لپتاپ جدید صفحه‌نمایشی 13.3-اینچی با وضوح تصویر +QHD یا 1800×3200 خواهد داشت و پردازشگر قدرتمند Intel Core i7-4940MX نیز در قلب آن قرار گرفته است. برای کارت گرافیک نیز خریداران سه پیشنهاد پیش رو دارند و می‌توانند از میان کارت‌های GTX960M، GTX860M و GTX765M یکی را به صورت دلخواه استفاده نمایند. دلیل اینکه مدل‌هایی با کارت گرافیک GTX970M و یا GTX980M توسط یوروکام معرفی نشده، این است که این شرکت به دنبال عرضه‌ی یک لپتاپ گیمینگ نبوده و کارت گرافیک GTX960M به اندازه‌ای قدرتمند می‌باشد که از پس کارهای مختلف و اجرای بازی‌های روز برآید و در کنار این موضوع، مصرف برق آن نیز بسیار پایین می‌باشد.

Eurocom Launches 13.3-inch M4 Ultraportable 4

Eurocom Launches 13.3-inch M4 Ultraportable 2

Eurocom Launches 13.3-inch M4 Ultraportable 3

پردازنده‌ی به کارگرفته شده در این محصول جدید، قدرتمندترین ساخته‌ی اینتل برای لپتاپ‌ها می‌باشد که فرکانس پایه‌ی آن با داشتن 4 هسته‌ و 8 رشته (4Cores & 8Threads) برابر با 3.1 گیگاهرتز بوده و در حالت توربو نیز به 4.0 گیگاهرتز افزایش پیدا می‌کند. سازندگان در کنار این پردازنده‌ی قدرتمند، از 4 ترابایت هارد و 2 درگاه mSATA برای هاردهای جامد استفاده کرده‌اند تا هیج مشکلی از بابت ذخیره‌سازی و حافظه‌ی داخلی وجود نداشته باشد. 16 گیگابایت حافظه‌ی رم DDR3 با باس 1600 نیز از دیگر ویژگی‌های اصلی این لپتاپ به حساب‌ می‌آید.

یوروکام با عرضه‌ی این محصول کوچک و فوق‌العاده قدرتمند، مدیران را هدف خود قرار داده و لپتاپ 2 کیلوگرمی M4 را با 7 مدل مختلف برای پردازنده و 3 مدل مختلف برای کارت گرافیک عرضه خواهد کرد تا افراد بتوانند قطعات این محصول خوش‌ساخت را متناسب با نیاز خود انتخاب نمایند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال