ایوان بلس: تاریخ عرضه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس قطعاً 26 شهریورماه خواهد بود

تقریبا اکثر منابع با هم در مورد زمان معرفی رسمی آیفون‌های جدید اپل هم عیقده هستند و تاریخ 17ام شهریور ماه را زمان رسمی معرفی این دو گوشی مورد انتظار اعلام کرده‌اند. براین اساس، پیش‌فروش آیفون‌های اپل دو روز بعد از معرفی رسمی صورت می‌گیرد. تنها موردی که هنوز به طور قطعی مشخص نشده، زمان […]

تقریبا اکثر منابع با هم در مورد زمان معرفی رسمی آیفون‌های جدید اپل هم عیقده هستند و تاریخ 17ام شهریور ماه را زمان رسمی معرفی این دو گوشی مورد انتظار اعلام کرده‌اند. براین اساس، پیش‌فروش آیفون‌های اپل دو روز بعد از معرفی رسمی صورت می‌گیرد. تنها موردی که هنوز به طور قطعی مشخص نشده، زمان عرضه‌ی این دو گوشی است چراکه بر اساس گفته‌های برخی منابع 26 شهریورماه زمان عرضه‌ی این دو خواهد بود و برخی دیگر از جمله اسناد فاش شده‌ی اپراتور AT&T دوم مهر ماه را زمان ورود آیفون 7 و 7 پلاس به بازار دانسته‌اند. حال ایوان بلس، فاش کننده‌ی معروف دنیای توئیتر اعلام کرده که قطعا 26 شهریورماه زمان عرضه‌ی رسمی دو محصول مورد انتظار اپل خواهد بود.

ایوان بلس بارها و بارها اعلام کرده که زمان عرضه‌ی رسمی آیفون‌های اپل، یک هفته بعد از معرفی آن‌ها خواهد بود و مسئله‌ی دیگری که این زمان را برای ما باورپذیر‌تر می‌کند این است که آیفون‌های اپل همیشه در روز جمعه به صورت رسمی عرضه می‌شوند و 26 شهریورماه نیز جمعه است.

براساس شایعات، آیفون 7 با وجود اینکه ضدآب بوده از درگاه 3.55 میلی‌متری صدا بهره‌مند نمی‌شود. این گوشی چیپست A10 اپل را با خود یدک خواهد کشید و در زیر قاب آن باتری با ظرفیت 1960 میلی‌آمپری دیده خواهد شد. آیفون 7 پلاس هم تقریبا مشخصه‌های یکسانی با آیفون 7 داشته با این تفاوت که تنها در سه نسخه‌ی 32، 128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود و از 3 گیگابایت فضای رم بهره‌مند خواهد شد. گمان می‌رود اپل از دوربینی دوگانه با سنسور 12 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی آیفون 7 پلاس استفاده کند.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال