تصاویر بیشتری از گوشی‌هوشمند موتو Z Play منتشر شد

گوشی هوشمند در حال ساخت موتو زد پلی نتوانسته به خوبی از چشم افشاگران مخفی بمانند. در گذشته تصاویری از این گوشی جدید در رسانه‌های خبری منتشر شده بود اما هم اینک یک سری دیگر از عکس‌های مربوط به این محصول در فضای مجازی نشر یافته است. ابتدای ماه میلادی کنونی بوده که خبرهایی مبنی بر […]

گوشی هوشمند در حال ساخت موتو زد پلی نتوانسته به خوبی از چشم افشاگران مخفی بمانند. در گذشته تصاویری از این گوشی جدید در رسانه‌های خبری منتشر شده بود اما هم اینک یک سری دیگر از عکس‌های مربوط به این محصول در فضای مجازی نشر یافته است.

ابتدای ماه میلادی کنونی بوده که خبرهایی مبنی بر اضافه شدن یک گوشی جدید با نام موتو زد پلی به خانواده سری موتو زد درز کرد. شرکت رگولاتوری چینی تنا نیز در این مورد اطلاعات بسیار خوبی را در احتیارمان گذاشت. از این رو دانستیم که این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 5.5 اینچی امولد با دقت فول اچ‌دی به همراه به همراه تراشه 8 هسته‌ای با حداکثر فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز، میزان حافظه رم سه گیگابایتی و حافظه داخلی پیشفرض 64 گیگابایتی برخوردار است. ظرفیت باتری آن نیز 3510 میلی‌آمپر ساعت بر آورد شده بود. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی نیز قرار است بر روی بخش‌های جلویی و خلفی آن قرار بگیرد.

البته این افشاگری‌ها در همین جا خاتمه نمی‌یابد. زیرا درست چند روز بعد از خبرهای مربوط به وب سایت تنا، تصاویری از نمونه اولیه این گوشی هوشمند نیز به بیرون درز کرد. در نهایت امروز دوباره تصاویری جدید از این گوشی منتشر شده است که می‌توانید در بخش زیر آنها را مشاهده نمایید:

از نظر طراحی و ظاهر، هیچ گونه تغییر خاصی در این نسخه نسبت به دیگر اعضای خانواده موتو زد اعمال نشده است. در حقیقت این گوشی شباهت بسیار زیادی به موتو زد و موتو زد فورس دارد. یک عدد حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت در بخش پشتی قرار گرفته است و با لنز بیرون زده دوربین اصلی نیز در این بخش همراه هستیم. گرچه به نظر می‌رسد قاب پشتی این گوشی به جای آلومینیوم در نسخه‌های پیشین از پلاستیک و یا شیشه ساخته شده باشد. در هر صورت بیایید امیدوار که این بخش شیشه‌ای است.

و درست است؛ این گوشی نیز همانند نسخه‌های دیگر موجود در این سری از ماژول‌های موتو مود به طور کامل پشتیبانی خواهد کرد. همان طور که می‌توان در تصاویر فاش شده از این گوشی هوشمند مشاهده کرد بخش پشتی دستگاه دارای سوکت‌هایی است که شباهت بسیار زیادی به نسخه‌های موتو زد و موتو زد فورس دارد.

از آن جایی که قرار است این محصول یک گوشی هوشمند میان رده باشد، در نتیجه شرکت موتورولا از همین امروز به فکر قرار گرفتن این تلفن در میان دستان تمامی اقشار کاربران بوده است. البته هم اینک یکی از مشکلات بزرگ بر سر راه ماژولار بودن این سری از گوشی‌ها مربوط به قیمت بالای آنها است. در هر صورت اگر این گوشی خود به تنهایی ارزان باشد، اما موتو مودهای در نظر گرفته شده برای آن مسلما با قیمتی گران به دست کاربر خواهد رسید.

نظر شما چیست، آیا مایل هستید که یک گوشی میان‌رده با قابلیت استفاده از ماژول را در اختیار داشته باشید؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال