شواهد حاکی از تولید هدفون‎های AirPods توسط اپل است

با توجه به تعداد زیاد تصاویر به بیرون درز پیدا کرده‎ای که نشان از این دارند که ممکن است آیفون 7 بدون جک هدفون 3.5 میلی‎متری به بازار عرضه شود، ایده‎ی این‎که اپل هدفون‎های تو گوشی کاملا بی‎سیمی را روانه‎ی بازار کند، اصلا غیر ممکن نیست. در حقیقت، این غول دنیای فناوری پتنتی را در […]

با توجه به تعداد زیاد تصاویر به بیرون درز پیدا کرده‎ای که نشان از این دارند که ممکن است آیفون 7 بدون جک هدفون 3.5 میلی‎متری به بازار عرضه شود، ایده‎ی این‎که اپل هدفون‎های تو گوشی کاملا بی‎سیمی را روانه‎ی بازار کند، اصلا غیر ممکن نیست. در حقیقت، این غول دنیای فناوری پتنتی را در آمریکا تحت نام “AirPods” ثبت کرده است.

وب‎سایت MacRumors در این زمینه تحقیقاتی انجام داده و پی برده که سازمانی که مسئولیت ثبت پتنت‎ها را برای اپل دارد اخیرا سندی را ثبت کرده که به امضای یکی از کارکنان اپل رسیده است. این سند یک روز قبل از پایان مهت 6 ماهه‎ی پاسخ به درخواست مشخص‎سازی نام پتنتی بوده که درخواست آن به همراه توضیحات ثبت شده بود.

این امر می‎تواند به این معنا باشد که اپل هم‎چنان به حفظ نام علامت‎تجاری مذکور علاقه دارد و شاید می‎تواند به این معنی باشد که این شرکت در واقع قصد ساخت این “AirPods” را دارد. اپل به اندازه‎ی کافی برای پاسخ دادن نسبت به این درخواست صبر کرده است تا امکان توسعه‎ی محصول مورد نظر وجود داشته باشد. (جزئیات دقیق این سند از جمله امضاها و اسناد را می‎توان در لینک زیر پیدا کرد)

هدفو‎ن‎های تو گوشی بی‎سیم ارزان‎قیمت نیستند و خوب، یک طرف قضیه اپل است و بنابراین به احتمال خیلی زیاد (اگر این محصول به مرحله‎ی عملی برسد)، این “AirPods” به همراه آیفون (احتمالا 7) عرضه نخواهند شد. جعبه‎ی فروش آیفون 7 احتملا دارای هدفون‎های تو گوشی است که از طریق پورت لایتنینگ متصل می‎شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال