این ساعت‌هوشمند آزمایشی یک صفحه‌نمایش ثانویه محرک دارد

ساعت‌های هوشمند نسبت به گوشی‌ها از وزن کمتری برخوردار بوده و علاوه بر آن، از سیستم‌های ساده‌تری نیز در ساختار آن‌ها استفاده شده است. پیش‌تر افراد مختلف تلاش کرده بودند تا صفحه‌نمایش ساعت‌های هوشمند را از آن جدا نمایند، اما حالا محققین دانشگاه Dartmouth در اقدامی جدید، ساعت هوشمندی با دو صفحه‌نمایش لمسی را تولید کنند. […]

ساعت‌های هوشمند نسبت به گوشی‌ها از وزن کمتری برخوردار بوده و علاوه بر آن، از سیستم‌های ساده‌تری نیز در ساختار آن‌ها استفاده شده است. پیش‌تر افراد مختلف تلاش کرده بودند تا صفحه‌نمایش ساعت‌های هوشمند را از آن جدا نمایند، اما حالا محققین دانشگاه Dartmouth در اقدامی جدید، ساعت هوشمندی با دو صفحه‌نمایش لمسی را تولید کنند.

همان‌طور که در تصویر قرار گرفته نیز مشاهده می‌کنید، این ساعت هوشمند که با نام Doppio شناخته می‌شود، به یک صفحه‌نمایش اصلی که بر روی مچ دست قرار می‌گیرد و همین‌طور یک صفحه‌نمایش ثانوی که در کنار آن قرار گرفته و امکان چرخش برای آن وجود دارد، مجهز شده که این دو صفحه‌نمایش به کمک مغناطیس و سیستم آهنربایی به یکدیگر متصل می‌شوند.

در حالت پیش‌فرض این ساعت هوشمند، کاربران قادر خواهند بود تا اپلیکیشن موردنظر را در صفحه‌نمایش اصلی مشاهده نموده و پس از اجرا کردن آن، همانند یک کتاب، صفحه‌نمایش ساعت خود را ورق زده در صفحه‌نمایش ثانویه، اپلیکیشن دوم را اجرا کنند. همین‌طور این امکان وجود دارد که کاربران با چرخاندن صفحه‌نمایش این ساعت، جای اپلیکیشن‌ها را در صفحه‌های نمایش تغییر دهند.

یکی دیگر از مواردی که در مورد این ساعت هوشمند بسیار جذاب است، امکان بزرگ‌تر کردن صفحه‌نمایش توسط کاربران بوده، به گونه‌ای که کاربران در صورت تمایل و برای بزرگ‌تر کردن صفحه‌نمایش ساعت خود، می‌توانند با کنار یکدیگر قرار دادن نمایشگرها این ساعت هوشمند، از صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر برخوردار گردند. در این حالت، قابلیت تنظیم خودکار صفحه‌نمایش و محتوای به نمایش درآمده نیز وجود دارد.

شکی نیست که ساعت هوشمند Doppio نمی‌تواند با هیچ‌کدام یک از ساعت‌های هوشمند مطرح در سطح بازار رقابت کند چرا که علاوه بر طراحی مفهومی و آزمایشی، قابلیت‌های چندان زیادی نیز ندارد؛ اما می‌توانیم امیدوار باشیم که با تولید شدن ساعت‌های هوشمندی همچون Doppio، در آینده شاهد عرضه شدن ساعت‌هایی مفهومی‌تر و هوشمندتر نسبت به گذشته باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال