21 بهمن‌ماه تاریخ معرفی اندروید ویر 2.0 خواهد بود

بیش از هشت ماه از رویداد I/O شرکت گوگل و معرفی رسمی نسخه‌ی دوم سیستم‌عامل پوشیدنی اندروید ویر می‌گذرد و در نهایت تاریخ انتشار این نسخه از سیستم‌عامل گوگل نیز مشخص شده است. براساس توئیت فاش کننده‌ی مطرح دنیای تکنولوژی، evleaks، گوگل در تاریخ 21 بهمن ماه به طور رسمی نسخه‌ی دوم اندروید ویر را برای دستگاه‌‌های […]

بیش از هشت ماه از رویداد I/O شرکت گوگل و معرفی رسمی نسخه‌ی دوم سیستم‌عامل پوشیدنی اندروید ویر می‌گذرد و در نهایت تاریخ انتشار این نسخه از سیستم‌عامل گوگل نیز مشخص شده است. براساس توئیت فاش کننده‌ی مطرح دنیای تکنولوژی، evleaks، گوگل در تاریخ 21 بهمن ماه به طور رسمی نسخه‌ی دوم اندروید ویر را برای دستگاه‌‌های مورد نظر منتشر می‌کند.

نسخه‌ی دوم سیستم‌عامل پوشیدنی گوگل تغییرات زیادی را شامل شده است. تغییرات در رابط کاربری‌، برنامه‌های جداگانه و بدون نیاز به گوشی‌هوشمند و بهبود بخش پیام‌ از نقاط اصلی و قابل توجه این نسخه به شمار می‌روند. این نسخه قرار است تنها برای ساعت‌های‌هوشمندی که پیش از این از اندروید ویر استفاده می‌کردند منتشر شود. به‌هر‌حال زمان زیادی تا انتشار رسمی این سیستم عامل باقی نمانده و احتمالا گوگل طی روزهای آینده به طور رسمی این خبر را نیز تایید کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال