فیسبوک ویژگی‌‌های جدیدی را برای ناتیفیکشن‌های اپلیکیشن خود در iOS و اندروید ارائه کرده است

روز گذشته مسئولان فیسبوک اعلام کردند که برای اپلیکیشن خود در هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS اعمال تغییراتی را در برنامه دارند. ظاهراً چنین برنامه‌ریزی شده که ناتیفیکیشن‌های مفید و مورد نیاز برای کاربر با توجه به موقعیت مکانی، برای وی قابل دسترسی باشد. با این تفاسیر اگر شما در منوی تنظیمات گزینه “Location […]

روز گذشته مسئولان فیسبوک اعلام کردند که برای اپلیکیشن خود در هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS اعمال تغییراتی را در برنامه دارند. ظاهراً چنین برنامه‌ریزی شده که ناتیفیکیشن‌های مفید و مورد نیاز برای کاربر با توجه به موقعیت مکانی، برای وی قابل دسترسی باشد. با این تفاسیر اگر شما در منوی تنظیمات گزینه “Location History” را فعال نمایید، قادر به مشاهده اخبار، حوادث و اتفاقات موجود در جامعه خواهید بود. به‌روزرسانی آب‌وهوا شامل شرایط فعلی آب‌وهوا و هشدارهای آب‌وهوایی شدید، رستوران‌های نزدیک شامل بررسی و ارتباط با صفحه فیسبوک آن‌ها و همچنین فیلم در حال نمایش در نزدیک‌ترین تئاتر به موقعیت کاربر از جمله قابلیت‌هایی خواهد بود که با دریافت به‌روزرسانی فیسبوک امکان استفاده از آن‌ها برای شم فراهم خواهد بود.

همچنین گفته شده که کاربران فیسبوک قادر خواهند بود امتیازات و رکوردهای ورزشی و نیز فهرست برنامه‌های تلویزیونی را بر اساس صفحات فیسبوک مورد علاقه خود دنبال نمایند. یادآوری تاریخ تولد برای کاربران ارسال شده، ضمن اینکه امکان ارسال سایر رویدادهای مهم برای دوستان و بستگان آن‌ها نیز برای مشترکین فیسبوک وجود خواهد داشت.

کاربران باید به این نکته توجه داشته باشند که کلیه این تنظیمات به صورت اختیاری بوده و با دریافت این به‌روزرسانی، تنظیمات فعلی دستگاه آن‌ها تغییر نخواهد کرد. یک فلش در سمت راست هر ناتیفیکیشن وجود دارد که توسط آن می‌توانید بر روی لینک “Add More Cards” کلیک کرده و ناتیفیکیشن‌های خود را سفارشی کنید. این به‌روزرسانی اپلیکیشن فیسبوک به تدریج برای آیفون و سایر گوشی‌های اندرویدی در دسترس قرار خواهد گرفت.

اگر فکر می‌کنید این برنامه بسیار شبیه به “Google Now” در گوشی‌های هوشمند عمل می‌کند، با کلیک بر روی ویدئوی زیر و تماشای آن می‌توانید از کلیه ویژگی‌های ناتیفیکیشن‌های جدید فیسبوک برای اپلیکیشن موبایل این شرکت به طور دقیق مطلع شوید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال