فیسبوک ویدئوهای تایم‌لاین اپلیکیشن خود را بهبود می‌بخشد

فیسبوک به تازگی قابلیت‎های جدیدی معرفی کرده است که مشاهده‎ی ویدئو در اپلیکیشن موبایل این پلت‎فرم را بهبود می‎بخشد. این قابلیت‎های جدید، شامل پخش خودکار ویدئوها و پخش صدا خواهد شد، مشاهده‎ی ویدئو به صورت پرتره بهبود خواهد یافت، امکان مشاهده‎ی ویدئوها به دنبال ادامه به اسکرول کردن وجود دارد و یک اپلیکیشن جدید به […]

فیسبوک به تازگی قابلیت‎های جدیدی معرفی کرده است که مشاهده‎ی ویدئو در اپلیکیشن موبایل این پلت‎فرم را بهبود می‎بخشد. این قابلیت‎های جدید، شامل پخش خودکار ویدئوها و پخش صدا خواهد شد، مشاهده‎ی ویدئو به صورت پرتره بهبود خواهد یافت، امکان مشاهده‎ی ویدئوها به دنبال ادامه به اسکرول کردن وجود دارد و یک اپلیکیشن جدید به اسم Facebook Video برای پلت‎فرم‎های تلویزیونی، به چشم می‎خورد.

پخش خودکار ویدئوها در اپ فیس‎بوک حالا با صدا همراه خواهد بود. فیس‎بوک روند آهسته‎ای در محک زدن این قابلیت داشته و واکنش‎های مثبتی نیز تاکنون مشاهده کرده است. صدای ویدئو به دنبال نزدیک شدن به ویدئو زیاد و به دنبال اسکرول کردن و عبور از آن کم می‎شود. فیس‎بوک هم‎چنین نوید داده است که این قابلیت زمانی که دستگاه در حالت ویبره یا سایلنت قرار دارد، کار نخواهد کرد. برای غیرفعال کردن صدا نیز گزینه‎ای وجود خواهد داشت و گزینه‎ی غیرفعال کردن پخش ویدئوها حذف نمی‎شود.

اخیرا مشاهده‎ی ویدئوها به حالت پرتره بسیار محبوب شده و بهترین راه برای تماشای آن‎ها در نمایشگری است که برای آن‎ها در نظر گرفته شده‎اند یعنی یک گوشی‎هوشمند. فیس‎بوک پشتیبانی از تماشای ویدئوهایی که در حالت پرتره فیلم‎برداری یا ادیت شده بودند را بهبود بخشیده است. به دنبال این قابلیت ویدئوها در بزرگ‎نمایی کامل و با حداقل خطوط تیره مشاهده می‎شوند.

ممکن است گاهی بخواهید ویدئویی را مشاهده کنید ولی به اسکرول کردن نیز ادامه دهید. با قابلیت‎های جدید امکان انجام این کار فراهم شده است. فیس‎بوک به شما اجازه می‎دهد یک ویدئو را به یک لایه‎بندی تصویر در تصویر کاهش دهید تا بتوانید در حین اسکرول کردن در بین پست‎های دوستان خود ویدئو را نیز مشاهده کنید. علاوه بر این، اگر یک دستگاه اندرویدی دارید، می‎توانید از پلیر خارج از اپلیکیشن فیس‎بوک نیز استفاده کنید.

و در نهایت، فیس‎بوک یک اپلیکیشن ویدئوی جدید برای تلویزیون معرفی خواهد کرد. شما می‎توانید در حال حاضر یک ویدئوی فیسبوک را بر روی کروم‎کست یا اپل‎ تی‎وی پخش کنید ولی این شرکت قصد دارد یک اپلیکیشن برای پلت‎فرم‎های تلویزیونی مانند اپل‎ تی‎وی، Fire TV آمازون و تلویزیون هوشمند (Smart TV) سامسونگ نیز ارائه دهد تا کاربران بتوانند ویدئوهای فیس‎بوک را در صفحه‎ی بزرگ تماشا کنند.

طیف مخاطبان اپلیکیشن ویدئوی فیس‎بوک رو به افزایش است و محتوای ویدئویی این اپلیکیشن (علاوه بر قابلیت جستجوی ویدئوها) واقعا آشفته است. با این وجود تلاش این شرکت در بهبود بخشیدن آن و حفظ رقابت جای تحسین دارد.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال