10 بازی برتر مسابقه ماشین برای اندروید

برای خیلی از ما، اسمارت فون‌ها بدون داشتن بازی بی معنی می‌شوند چرا که این بازی‌ها اگرچه گرافیک خیلی زیادی را در خود شاهد نیستند اما می‌توانند برای مدتی ما را سرگرم کنند. پیدا کردن بازی‌های خوب هم در میان بازی‌های گوگل پلی کار سختی می‌باشد. هر کسی سبک خاصی را دوست دارد و در آن سبک بازی‌های فراوانی ساخته شده. حالا ما قصد داریم تا ده بازی برتر ریسینگ اندروید را به شما معرفی کنیم.

برای خیلی از ما، تلفنهای هوشمند بدون داشتن بازی بی‌معنی می‌شوند! چرا که این بازی‌ها، اگرچه گرافیک خیلی بالایی ندارند، اما می‌توانند برای مدتی ما را سرگرم کنند. پیدا کردن بازی‌های خوب هم در میان بازی‌های گوگل پلی کار سختی می‌باشد. هر کسی سبک خاصی را دوست دارد و در آن سبک بازی‌های فراوانی ساخته شده. حالا ما قصد داریم تا ده بازی برتر ریسینگ یا همان مسابقه ماشین اندروید را به شما معرفی کنیم.

Ridge Racer Slipstream

بهترین بازی ریسینگ اندروید

این بازی یاد و خاطر بازی‌های کلاسیک ریسینگ را برای شما زنده می‌کند. سبک بازی آرکید بوده و در بازی سعی شده بیشتر به سرگرمی کاربر تا شبیه سازی رانندگی اهمیت داده شود. این بازی با داشتن 12 ماشین و حدود 300 آپشن شخصی سازی به همراه بخش آنلاین برای رقابت با دوستان، می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. 108 مسابقه‌ی مختلف به همراه زمین‌های پیست متنوع از ویژگی‌های این بازی می‌باشد.

دانلود از گوگل پلی

SBK14

بهترین بازی ریسینگ اندروید

این بازی که از مدت زمان انتشارش زیاد نمی‌گذرد کمی با بازی‌های دیگر فرق دارد. این بازی با داشتن 13 پیست متفاوت و 27 نوع موتور یکی از متنوع‌ترین بازی‌های موجود است. قابلیت شخصی سازی هم به خوبی در بازی پیاده شده. گرافیک بازی هم در حد قابل توجهی خوب می‌باشد.

دانلود از گوگل پلی

Motor Sport Manager

بهترین بازی ریسینگ اندروید

در این بازی، همانطور که از اسم آن هم پیداست، شما به جای نشستن بر روی صندلی و در دست گرفتن فرمان، بر روی تیم و بازیکنان خود مدیریت می‌کنید. گروه و بازیکنان جدیدی را برای تیم خود استخدام کنید و با خرید جدیدترین ماشین‌ها و موتور‌ها به همراه تکنولوژی روز به سراغ تیم‌های دیگر بروید. از قابلیت‌های جالب این بازی مدیریتی، کنترل زنده بر روی بازیکنان در هنگام تمرین می‌باشد.

دانلود از گوگل پلی

Angry Birds Go

بهترین بازی ریسینگ اندروید

این بازی بسیار سرگرم کننده می‌باشد و تقریبا هر کسی که بازی‌های اندرویدی را انجام می‌دهد باید با این بازی آشنایی داشته باشد. یکی از خوبی‌های بازی داشتن شخصیت‌های زیاد و همچنین قابلیت شخصی سازی موتور‌ها می‌باشد. از دیگر قابلیت‌های قابل ذکر این بازی می‌توان به بخش آنلاین آن اشاره داشت.

دانلود از گوگل پلی

Need For Speed: Most Wanted

بهترین بازی ریسینگ اندروید

درست است که این بازی یک مقدار قدیمی شده اما هنوز هم بسیاری از کاربران را سرگرم خود می‌کند. این بازی سبک بازی‌های Need For Speed را در خود دارد. از دست پلیس‌ها فرار کنید و با بردن ماموریت‌ها و مسابقات مختلف به صدر جدول برسید. این بازی با داشتن شخصی سازی وسیله‌های مختلفی تا 40 آیتم یکی دیگر از بازی‌های متنوع در زمینه‌ی ریسینگ می‌باشد.

دانلود از گوگل پلی

 

RipTide GP2

بهترین بازی ریسینگ اندروید

این بازی با دیگر بازی‌ها متفاوت می‌باشد. داشتن مولتی پلیر، جدول لیدربورد و همچنین ماموریت‌هایی که با قفل باز می‌شوند از نکات سرگرم کننده بازی می‌باشد. شما در حین بازی با انجام دادن تمامی 25 حرکت مو‌جود می‌توانید به صدر جدول دوستان خود برسید. اگر هم طرفدار بخش آنلاین نیستید، می‌توانید دوستانتان را به چالش دعوت کنید.

دانلود از گوگل پلی

 

CSR Racing

بهترین بازی ریسینگ اندروید

این بازی بیش از 85 ماشین را به صورت رسمی و لایسنس شده در اختیار خود دارد. هدف اصلی بازی درفتینگ می‌باشد. برند‌هایی نظیر Ferrar Porsche, Bugattiو Aston Martin از برند‌های معروف موجود در بازی می‌باشند. در حالی که ممکن است در این بازی مثل بقیه‌ی بازی‌ها با یک چالش آسانی روبرو نباشید شما می‌توانید با آپگرید نمودن ماشین خود و شخصی سازی آن شانس خود را برای برنده شدن بیشتر کنید.

دانلود از گوگل پلی

 

Real Drift Car Racing

بهترین بازی ریسینگ اندروید

این بازی هم همانند بازی قبل تمرکز خود را بر روی درفتینگ قرار داده. این بازی با داشتن شخصی سازی‌های فراوان نظیر رینگ ماشین، رنگ آن و کیت‌های مختلف برای بدنه‌ی ماشین شما را ساعت‌ها سرگرم می‌کند. این بازی دارای 15 مرحله‌ی قهرمانی است و سازندگان آن جدیدا 8 پیست جدید و 6 آپشن شخصی سازی نیز به آن اضافه کردند.

دانلود از گوگل پلی

 

Asphalt 8: Airborn

بهترین بازی ریسینگ اندروید

هشتیمن نسخه از بازی معروف شرکت گیملافت. آسفالت 8 دارای 180 رویداد مختلف در 8 فصل متفاوت می‌باشد. 56 ماشین هم در بازی دیده می‌شود که با گرافیک خیره کننده آن دیگر پیشنهاد بهتری را برای ما قرار نداده است. شرکت گیملافت نیز همچنان در حال آپدیت دادن برای این بازی با پیست‌های مختلف می‌باشد. اگر هم از بخش تک نفره راضی نیستید می‌توانید با دوستانتان به بخش آنلاین رفته و در آن جا همدیگر را بسنجید.

دانلود از گوگل پلی

 

 

Real Racing 3

بهترین بازی ریسینگ اندروید

همانطور که از نام بازی هم مشخص است، این بازی تمرکز خود را بر روی شبیه ساز رانندگی در مسابقات قرار داده. با داشتن بیش از 100 ماشین از برند‌های معروف جهان، این بازی بدون شک یکی از بهترین‌ها در سبک خودش که شبیه سازی باشد، است. 12 پیست که از پیست‌های واقعی ساخته شده در بازی به همراه 2000 رویداد مختلف در بازی وجود دارد. شما در این بازی همانند دیگر بازی‌ها می‌توانید در بخش تک نفره مهارت‌های خود را تست کنید یا به صورت همزمان با 7 بازیکن دیگر به صورت آنلاین بازی کنید. این بازی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دانلود از گوگل پلی

 

ما در این پست 10 بازی مختلف ماشین سواری برای اندروید را به شما معرفی کردیم. نظر شما در مورد این بازی‌ها چیست؟ شما از چه سبک بازی بر روی اسمارت فون خود لذت می‌برید؟ نظر خود را به ما بگویید تا بهترین‌ها را در آن سبک به شما معرفی کنیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال