رونمایی فراری از خودروی F80 Concept؛ افزایش ضربان قلب

شاید شما هم همانند من تجربه‌ی راندن یک خودروی سوپراسپرت را نداشته باشید، و شکی وجود ندارد که راحتی یک خودروی لوکس را نیز نمی‌توان در یک خودروی اسپرت جستجو نمود. با این حال اگر شرکتی که خودروی سوپراسپرت خود را معرفی می‌کند، فراری باشد، می‌توان اطمینان حاصل پیدا کرد که راندن این خودرو ممکن […]

شاید شما هم همانند من تجربه‌ی راندن یک خودروی سوپراسپرت را نداشته باشید، و شکی وجود ندارد که راحتی یک خودروی لوکس را نیز نمی‌توان در یک خودروی اسپرت جستجو نمود. با این حال اگر شرکتی که خودروی سوپراسپرت خود را معرفی می‌کند، فراری باشد، می‌توان اطمینان حاصل پیدا کرد که راندن این خودرو ممکن است آرزوی هر کسی باشد. مخصوصا حالا که فراری اَبَر خودروی F80 concept را نیز معرفی کرده، اشتیاق این کار بسیار بیشتر از قبل نیز خواهد شد.

معرفی این خودرو به دنبال عرضه کردن اتومبیل قدرتمند LaFerrari اتفاق افتاده و این محصول نیز توسط طراحی ایتالیایی، Adriano Raeli انجام شده است.

f80-concept-4 f80-concept-3 f80-concept-2

همانطور که از تصاویر معلوم است، خودروی F80 concept نیز طراحی مشابهی با LaFerrari داشته و تمامی فرورفتگی‌ها در این خودرو نیز رعایت شده است. در کنار این موضوع، قرارگیری یک موتور V12 و تکنولوژی KERS فراری به همراه یکدیگر، باعث شده تا محصول آینده‌ی فراری قدرتی معادل با 1200 اسب بخار داشته باشد که این قدرت نیز از طریق دو موتور هیبریدی V8 تامین می‌گردد.

به هر حال تمامی این تعداد بر روی کاغذ هستند، اما اگر این واقعا با چنین قدرتی در آینده روبه‌رو باشیم، باید بگوییم که فراری شتاب 0 تا 62 این خودرو را نیز 2.2 ثانیه اعلام کرده است!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال