آیفون گم شده خود را در حالت آفلاین پیدا کنید

مدتی پیش اگر گوشی آیفون خود را گم میکردید فقط در حالت آنلاین میتوانستید آن را ردیابی کنید. اپل حالا این قابلیت را برای حالت آفلاین نیز سازگار کرده است. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از  آسین ایج ، شرکت اپل این قابلیت را برای سیستم عامل IOS 13 و […]

مدتی پیش اگر گوشی آیفون خود را گم میکردید فقط در حالت آنلاین میتوانستید آن را ردیابی کنید. اپل حالا این قابلیت را برای حالت آفلاین نیز سازگار کرده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از  آسین ایج ، شرکت اپل این قابلیت را برای سیستم عامل IOS 13 و همچنین سیستم عامل جدید مک به نام کاتالینا فعال کرده است. این تجهیزات در صورت مفقودی بدون نیاز به اینترنت قابل ردیابی هستند.

قابلیت  Find My iPhone جدید به این صورت است که ابتدا کاربر مفقودی گوشی و یا مک بوک خود را اعلام میکند . سپس کاربران دیگر محصولات اپل از طریق سیگنال های بلوتوث میتوانند گوشی گم شده را در نزدیکی خود پیدا کنند. و در نهایت موقعیت مکانی گوشی برای صاحب آن ارسال خواهد شد.

برای استفاده از این قابلیت کافیست در قسمت Device ، به Find My رفته و در آنجا نام محصول گمشده خود را در فهرست و نقشه پیدا کنید. سپس روی آن ضربه بزنید. برای اطلاع از موقعیت وسیله گمشده به محصول دیگر اپل نیز نیاز است تا بدین ترتیب به شما اطلاع داده شود.

ناگفته نماند که اپل در زمان معرفی این قابلیت اعلام کرده بود :کلیه این مراحل بصورت رمزگذاری انجام گرفته و بدین ترتیب حریم شخصی افراد محفوظ خواهد ماند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال