حرکات دست اسکنر اثرانگشت با به‌روزرسانی فریم‌ویر به نکسوس 5X و 6P می‌آید

آخرین سری از گوشی‌های نکسوس گوگل به زودی به نسخه‌ی 7.1 اندروید به‌روزرسانی می‌شوند. هرچند این آپدیت هم نمی‌تواند تمامی ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد پیکسل‌های گوگل را در این دو گوشی قرار دهد. با این حال یک ویژگی با منتشر شدن این آپدیت ممکن است برای نکسوس‌های 5X و 6P فعال شود و آن‌هم حرکات دست با […]

آخرین سری از گوشی‌های نکسوس گوگل به زودی به نسخه‌ی 7.1 اندروید به‌روزرسانی می‌شوند. هرچند این آپدیت هم نمی‌تواند تمامی ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد پیکسل‌های گوگل را در این دو گوشی قرار دهد. با این حال یک ویژگی با منتشر شدن این آپدیت ممکن است برای نکسوس‌های 5X و 6P فعال شود و آن‌هم حرکات دست با سنسور اثر انگشت این دو گوشی خواهد بود.

اگر با حرکات دست سنسور اثر انگشت پیکسل‌های گوگل آشنایی ندارید باید به شما بگوییم که با استفاده از این حرکت کاربران می‌توانند خیلی سریع به بخش اعلان‌ گوشی‌های خود دسترسی داشته باشند. درواقع با پایین آوردن انگشت خود بر روی این اسکنر، می‌توانید به بخش اعلان‌ها به راحتی دسترسی داشته باشید.

گوگل احتمالا با این آپدیت می‌تواند حرکات دست اسکنر اثر انگشت دو نکسوس آخر خود را فعال کند. پیکسل‌های گوگل و دو نکسوس نام برده به صورت سخت‌افزاری از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند هرچند دو نکسوس 6P و 5X هنوز نسخه‌ای که بتواند این قابلیت را فعال کند دریافت نکرده‌اند. بنابراین انتظار می‌رود طی به‌روزرسانی بعدی، گوگل یک گام دیگر نکسوس‌های خود را به پیکسل‌های جدید نزدیک‌تر کند و این قابلیت را در آن‌ها قرار دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال