انیمیشن دکمه “هوم” گوشی‌های پیکسل به نکسوس 6P و نکسوس 5X نیز راه پیدا کرد

Google Pixel و Pixel XL، در مقایسه با آخرین تغییرات گوشی‌های نکسوس، با طیف وسیعی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد نرم‌افزاری همراه خواهند بود. در طول چند هفته گذشته، صاحبان گوشی‌های نکسوس، از طریق هک‌های غیر رسمی، ویژگی‌های منحصربه‌فرد بیشتر و بیشتری را به گوشی‌ خود اضافه کردند و ما امروز به سراغ یک قطعه فراموش شده، […]

Google Pixel و Pixel XL، در مقایسه با آخرین تغییرات گوشی‌های نکسوس، با طیف وسیعی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد نرم‌افزاری همراه خواهند بود. در طول چند هفته گذشته، صاحبان گوشی‌های نکسوس، از طریق هک‌های غیر رسمی، ویژگی‌های منحصربه‌فرد بیشتر و بیشتری را به گوشی‌ خود اضافه کردند و ما امروز به سراغ یک قطعه فراموش شده، یعنی دکمه “هوم” می‌رویم.

برای دریافت انیمیشن دکمه “هوم” بر روی نکسوس 6P و نکسوس 5X، فقط کافی‌ست که بسته فلش‌ را که هم به صورت دستی و هم از طریق TWRP قابل نصب است، دانلود کنید. اگر مایل به نصب دستی و استفاده از راهنما هستید، می‌توانید به منبع این مقاله مراجعه کنید که حاوی دستورالعمل‌های کامل نحوه دانلود  فایل‌های منبع و روش نصب و بکارگیری آن است، را بررسی کنید.

اگر می‌خواهید ببینید که این دکمه “هوم” به چه شکلی است، دموی زیر را تماشا کنید.

توجه داشته باشید که قبل از اجرای این برنامه، حتما از دستگاه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. به طور کلی هر وقت که تغییری اساسی می‌خواهید در دستگاه خود ایجاد کنید، این عمل لازم است. بالاتر از همه اینکه مطمئنا شما دوست ندارید که فایل‌های موجود در گوشی خود را از دست بدهید.

تاکنون، در مورد اینکه چگونه گوشی‌هایی غیرپیکسل می‌توانند دستیار گوگل، حرکت سنسور اثرانگشت، و ویژگی‌های فراوان دیگر استفاده کنند، بحث کردیم.

خب، نظر شما چیست؟ تصمیم دارید که برای داشتن دکمه “هوم” این به روز رسانی غیر رسمی را بر روی گوشی‌های نکسوس 5X و نکسوس 6P انجام دهید؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال