اولین گوشی هوشمند Android One با بهره‌گیری از اندروید نوقا معرفی شد

جنرال موبایل با گوشی‌های هوشمندی که در چند سال اخیر عرضه کرده، به خوبی در میان طرفداران Android One شناخته شده است. جنرال موبایل برای اولین بار گوشی هوشمند اندروید وان را در بازار اروپا عرضه کرد. خبر خوبی که برای طرفداران جنرال موبایل داریم این است که این شرکت با گوشی هوشمند GM5 یکی […]

جنرال موبایل با گوشی‌های هوشمندی که در چند سال اخیر عرضه کرده، به خوبی در میان طرفداران Android One شناخته شده است. جنرال موبایل برای اولین بار گوشی هوشمند اندروید وان را در بازار اروپا عرضه کرد.

خبر خوبی که برای طرفداران جنرال موبایل داریم این است که این شرکت با گوشی هوشمند GM5 یکی دیگر از اولین‌ها را به آرشیو خود اضافه می‌کند. به نظر می‌رسد که این اولین گوشی هوشمند اندروید وان مجهز به اندروید 7.0 نوقا باشد.

به غیر از گوشی‌های پیکسلی، چند گوشی هوشمند پرچمدار وجود دارد که مجهز به اندروید 7.0 نوقا می‌باشد.

general-mobile-gm-5-1

اگرچه جنرال موبایل جزئیاتی از قیمت گوشی ارائه نکرده، می‌دانیم که در 20 بازار عرضه خواهد شد: جمهوری آذربایجان، آلبانی، افغانستان، بلژیک، بوسنی، کرواسی، قبرس، گرجستان، غنا، یونان، عراق، کنیا، لوکزامبورگ، مولدووا، هلند، پاکستان، صربستان، تونس، ترکیه و ازبکستان است.

گوشی GM5 دارای صفحه نمایش 5 اینچ با رزولوشن 720 پیکسل HD است. این گوشی دارای پردازنده چهارهسته‌ای اسنپدراگون 1.2 گیگاهرتزی احتمالا یک چیپست 4xx است.

حافظه رم این گوشی 2 گیگابایت و حافظه داخلی آن 16 گیگابایت می‌باشد که از طریق کارت حافظه میکرواس‌دی قابل ارتقا است. دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسل است.

این گوشی پایین رده جنرال موبایل دارای باتری 2،500 میلی آمپر ساعت است و در سه رنگ طلایی، خاکستری و مشکی عرضه خواهد شد.

 general-mobile-gm-5-2 general-mobile-gm-5-3 general-mobile-gm-5-4 general-mobile-gm-5

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال