5 اپلیکیشن ضروری برای ساعت‌های هوشمند

بازار ساعت‌های هوشمند هنوز هم برای سازندگان این ساعت‌ها گیج کننده است چرا که سازندگان واقعا از جایگاه این گونه ساعت‌ها در بازار خبری ندارند و مطمئن نیستند آیندی اسمارت واچ‌ها به کجا ختم می‌شود. از طرفی دیگر، کاربران نیز هنوز به این نوع ساعت‌ها اطمینان نکرده‌اند و مطمئن نیستند که دیدن ایمیل و اس ام اس به همراه ویژگی‌های اندک دیگر ارزش حداقل 300 دلار بر روی مچ دست را دارد یا خیر.

بازار ساعت‌های هوشمند هنوز هم برای سازندگان این ساعت‌ها گیج کننده است؛ چرا که سازندگان واقعا از جایگاه این گونه ساعت‌ها در بازار خبری ندارند و مطمئن نیستند آیندی اسمارت واچ‌ها به کجا ختم می‌شود. از طرفی دیگر، کاربران نیز هنوز به این نوع ساعت‌ها اطمینان نکرده‌اند و مطمئن نیستند که دیدن ایمیل و اس ام اس به همراه ویژگی‌های اندک دیگر ارزش حداقل 300 دلار بر روی مچ دست را دارد یا خیر.

در هر صورت شرکت‌هایی نظیر موتورولا با معرفی Moto 360 که مورد استقبال آن چنانی هم نشد؛ ال جی با معرفی LG Urbane که شاید بهترین ساعت اندروید ویر باشد و اپل با معرفی ساعت هوشمند خود وارد این عرصه‌ی تکنولوژی شدند. شاید ورود اپل به ساعت‌های هوشمند توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند و کاربران بیشتری برای خرید این ساعت‌ها مشتاق‌تر شوند.

حالا توسعه‌دهندگان نیز برنامه‌های مختلفی را برای این ساعت‌ها منتشر می‌کنند و کاربران در میان این برنامه‌های نه چندان کامل به دنبال بهترین‌ها هستند. سیستم عامل اندروید ویر که برای ساعت‌های هوشمند تهیه شده آن چنان کامل نیست و ممکن است به برنامه‌های دیگری نیز نیاز پیدا کنید. ما برای شما 5 برنامه‌ی ضروری که هر کاربری باید بر روی ساعت‌هومشند خود داشته باشد را برگزیده‌ایم.

1. Swipify / Wear Mini Launcher

اجرا کردن برنامه‌ها در ساعت‌های هوشمند پروسه‌ی خاص خود را دارد. شما یا باید با ساعت خود حرف بزنید یا این که بر روی این صفحه نمایش کوچک به دنبال برنامه‌ی مورد نظر خود بگردید. همینجا است که یک لانچر خوب به کمک شما می‌آید.

اپلیکیشن Swipify یکی از این برنامه‌های کاربردی است که دسترسی شما به برنامه‌های موجود دیگر در ساعت هوشمند را آسان‌تر می‌کند. شما کافیست انگشت خود را به سمت چپ ساعت بکشید تا برنامه‌های مختلف ساعت برای شما به نمایش در بیاید. تا زمانی که انگشت شما بر روی ساعت قرار گرفته باشد صفحه نمایش ساعت روشن خواهد بود.

این برنامه همچنین به شما اجازه دسترسی سریع به تنظیمات ساعت را می‌دهد. برای مثال دسترسی سریع به وای-فای، صدای زنگ، بلوتوث و دیگر موارد از ویژگی‌های مطرح این برنامه می‌باشد.

بخش Recent App این برنامه نیز به شما امکان مشاهده‌ی برنامه‌های از قبل استفاده شده را به صورت سریع‌تر می‌دهد.

Wear Mini Launcher هم یکی دیگر از برنامه‌های مفید در این زمینه است که شباهت بسیار زیادی با Swipify دارد.

5 برنامه‌ی ضروری برای ساعت‌های هوشمند

5 برنامه‌ی ضروری برای ساعت‌های هوشمند

 

2. Wear Apps Tracker

با توجه به این که بر روی ساعت‌های هوشمند، دیدن نوتیفیکشن‌ها کار آسانی نیست و معمولا این نوتیفیکیشن‌ها ناقص می‌باشند؛ این برنامه نوتیفیکیشن‌های مربوط به سیستم را راحت‌تر به شما نشان می‌دهد. برای مثال هنگامی که برنامه‌ی خاصی بر روی گوشی آپدیت یا پاک شده باشد، نوتیفیکیشن مخصوصی را از این برنامه دریافت خواهید کرد.

Wear-Apps-Tracker

3. Wear Battery Stats

اگر شما هم از جمله کسانی هستید که این ساعت‌ها را به تازگی خریداری کرده‌اید و اطلاعاتی از عملکرد باتری خود می‌خواهید، این اپلیکیشن به شما کمک خواهد کرد. شما توسط این برنامه قادر خواهید بود که اطلاعات زیادی از جمله نحوه‌ی عملکرد باتری و درصد آن را به صورت کلی دریافت کنید.

Wear-Battery-Stats

 

4. Calendar for Android Wear

در میان تعداد کمی از برنامه‌های تقویم که برای اندروید ور موجود است شاید بتوان این برنامه را بهترین تقویم موجود برای این سیستم عامل دانست. البته برای این که به دسترسی کامل از این برنامه دست یابید شما باید مبلغ 1.99 دلار را برای اشتراک ویژه‌ی آن پرداخت کنید. اما نسخه‌ی رایگان این برنامه هم کار شما را راه می‌اندازد.

Calendar-for-Android-Wear

5. Store for Android Wear

شاید شما از این برنامه به مانند برنامه‌های گذشته هر روز استفاده نکنید، اما این برنامه‌ هم جز ضروری‌ترین‌ها می‌باشد. طبیعتا فروشگاهی که بر روی اندروید ویر قرار گرفته بسیار جامع است و تمامی برنامه‌های اندرویدی را به شما نشان می‌دهد. پس برای این که برنامه‌های مخصوص سیستم عامل اندروید ویر را مشاهده کنید ما این اپلیکیشن را پیشنهاد می‌کنیم.

Store-for-Android-Wear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال