قبوض کاغذی تلفن ثابت حذف می‌شود

داوود زارعیان، معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: تا پایان سال قبوض کاغذی تلفن ثابت حذف شده و از ماه مرداد صورت حساب قبض یک‌ماهه خواهیم داشت. وی اظهار داشت: برای کسانی که قبض خود را بدون صورت‌حساب و به صورت مستقیم پرداخت می‌کنند، مشوق هایی در نظر گرفته شده است. معاون امور […]

داوود زارعیان، معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: تا پایان سال قبوض کاغذی تلفن ثابت حذف شده و از ماه مرداد صورت حساب قبض یک‌ماهه خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: برای کسانی که قبض خود را بدون صورت‌حساب و به صورت مستقیم پرداخت می‌کنند، مشوق هایی در نظر گرفته شده است.

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: تعیین کیفیت برای همه سرویس‌های مخابراتی از جمله این اقدامات است. بدین ترتیب که ما برای خدمات شاخص کیفیت تعریف می‌کنیم و اگر کیفیت پایین‌تر از حد مطلوب بود، به مشتریان خسارت پرداخت می‌کنیم.

زارعیان در ادامه با اشاره به تجمیع دفاتر امور مشترکین گفت: ما قصد داریم به صورت موازی دو کار انجام دهیم. بدین ترتیب که مراجعه به یک مکانی خاص در همه کشور حذف شود و در همه نقاط سرویس دهد. همچنین اکنون 120 مرکز در تهران داریم. به همین دلیل مراکز امور مشترکان را محدود خواهیم کرد تا سرویس‌ها به صورت تجمیع شده وجود داشته باشد.

وی در خصوص حذف قبوض کاغذی خاظرنشان کرد: افزایش کانال‌های ارسال و دریافت صورت حساب از اکنون شروع شده بدین ترتیب تا آخر سال قبض کاغذی حذف می‌شود.

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران با اشاره به پرداخت مستقیم با همکاری بانک نیز گفت: کسانی که در بانک حساب دارند می‌توانند با بانک قرارداد بسته تا بدون دریافت صورت حساب قبض، بانکشان آن را به صورت مستقیم پرداخت کند. برای این کار مشوق‌هایی نیز از طرف مخابرات و بانک برای مشتریان در نظر گرفته شده تا انگیزه یافته و دیگر نیازمند قبض تلفن نباشند.

زارعیان همچنین به موضوع اخطار به مشترکان پرمصرف تلفن ثابت اشاره کرد و گفت: مصوبه 207 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات این است که اگر صورت حساب خط اعتباری ثابت به ۲۰ هزار تومان و خط دائمی به ۳۰ هزار تومان رسید، خط باید قطع شود. با وجود این ما در چنین شرایطی تلفن‌ها را قطع نمی‌کنیم و به مشترکان اخطار می‌دهیم تا به پرداخت قبض خود اقدام کنند.