مشخصات دوربین X-Pro2 فوجی‌فیلم پیش از معرفی لو رفت

به تازگی شایعات بسیار زیادی در مورد دوربین X-Pro2 شرکت فوجی‌فیلم شکل گرفته است. از طرفی به تازگی اطلاعات نسبتا متناقضی از این گوشی در خبرگزاری‌ها منتشر گشته شده و البته جالب است بدانید که اطلاعات جدید از سوی وب‌سایت Magnum Photos از این دوربین جدید به طور سهوی بر روی صفحه بخش تولید این شرکت جای گرفته […]

به تازگی شایعات بسیار زیادی در مورد دوربین X-Pro2 شرکت فوجی‌فیلم شکل گرفته است. از طرفی به تازگی اطلاعات نسبتا متناقضی از این گوشی در خبرگزاری‌ها منتشر گشته شده و البته جالب است بدانید که اطلاعات جدید از سوی وب‌سایت Magnum Photos از این دوربین جدید به طور سهوی بر روی صفحه بخش تولید این شرکت جای گرفته و منتشر گشته است. بر اساس اطلاعات موجود در این صفحه که البته در حال حاضر از بین رفته است، شرکت ژاپنی فوجی‌فیلم دوربین X-Pro2، یعنی نسل بعدی دوربین موفق X-Pro1 خود را در تاریخ پانزدهم ماه ژانویه سال 2016 میلادی معرفی خواهد کرد.

مشخصات فنی منتشر شده از این دوربین جدید که از سوی وب‌سایت خبری Fuji Rumors انجام گرفته است، نشان می‌دهد که این دوربین جدید از یک حسگر 24 مگاپیکسلی با حداکثر سرعت شاتر 1/8000 ثانیه به همراه قابلیت پشتیبانی از دو کارت حافظه جانبی SD و یک نمایشگر ثابت بهره‌مند است.

insert

آخرین اطلاعات منتشر شده در مورد این دوربین حاکی از آن است که X-Pro2 از یک منظره‌یاب هیبریدی همانند آن چیزی که در دوربین X100T قابل مشاهده بود استفاده می‌کند. سرعت همسان‌سازی فلاش آن برابر 1/250 ثانیه بوده و دارای میزان گستره حساسیت سنسوری (ISO) برابر 200 تا 12800 واحد می‌باشد. از طرفی به بیش از 200 نقطه فوکوس خودکار نیز مجهز گشته است.

مسلما هیچ کدام از این اطلاعات به طور رسمی تایید نشده است اما با نگاهی به تصاویر صفحه مربوط به شرکت فوجی‌فیلم متوجه این موضوع می‌شویم که به احتمال زیاد این دوربین جدید در طی مراسم CES معرفی خواهد شد. زیرا مسلما این دوربین در میانه ماه ژانویه، زمانی که بسیاری از محصولات جدید معرفی خواهند شد و توجه کاربران به بخش‌های دیگر منحرف خواهد شد، مورد رونمایی قرار نخواهد گرفت.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال