شایعه‌: فوجی‌فیلم دوربین X-T2 خود را خردادماه سال آینده معرفی خواهد کرد

اگر به دنبال خریداری یک دوربین بدون آینه هستید، موارد و گزینه‌های بسیار زیادی به منظور انتخاب پیش رویتان وجود خواهد داشت. از طرفی شرکت سونی در این زمینه تبلیغات بسیار زیاد انجام داده است و این دار حالیست که شرکت‌های دیگری همچون فوجی‌فیلم با وجود تولید دوربین‌های بسیار باکیفیت و مناسب، بودجه کمتری را […]

اگر به دنبال خریداری یک دوربین بدون آینه هستید، موارد و گزینه‌های بسیار زیادی به منظور انتخاب پیش رویتان وجود خواهد داشت. از طرفی شرکت سونی در این زمینه تبلیغات بسیار زیاد انجام داده است و این دار حالیست که شرکت‌های دیگری همچون فوجی‌فیلم با وجود تولید دوربین‌های بسیار باکیفیت و مناسب، بودجه کمتری را به منظور نمایش تبلیغات در نظر گرفته‌اند. در واقع دوربین X-T1 شرکت فوجی‌فیلم یکی از بهترین دوربین‌های بدون آینه تولید شده تا به امروز به حساب می‌آید.

این دوربین که فوجی‌فیلم سال گذشته میلادی از آن رونمایی به عمل آورد، این‌بار قصد معرفی نسخه بعدی آن را دارد. بر اساس شایعات منتشر شده از وب‌سایت  Fuji Rumors، دوربین X-T2 این شرکت در ماه ژوئن سال 2016 میلادی (مصادف با خرداد ماه سال آینده) مورد رونمایی قرار خواهد گرفت. از طرفی در فصل تابستان همان سال نیز پروسه عرضه دستگاه به بازارهای فروش انجام خواهد گرفت.

البته جالب است بدانید که این خبر‌ها با شایعاتی که به تازگی منتشر شده بود تضاد دارد. بر طبق این شایعات، این دوربین درست بعد از رونمایی فوجی‌فیلم از دوربین X-Pro2 و البته در پایان سال میلادی معرفی خواهد شد. اگر کمی به شایعه اخیر فکر کنیم به سادگی متوجه می‌شویم که این خبر ممکن است درست نباشد زیرا هم اینک در حال نزدیک شدن به پایان سال 2015 میلادی هستیم. از جهت مشخصات فنی باید بگوییم که هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، اما می‌دانیم که پشتیبانی از ضبط فیلم با دقت 4K، یکی از مشخصات فنی کلیدی این دوربین خواهد بود.

علاوه بر آن گفته شده است که این دوربین از فیلم‌برداری با دقت 1080p و با نرخ 120 فریم بر ثانیه، سیستم فوکوس خودکار ممتد بهبود یافته و همچنین عکاسی پیاپی با سرعت 10 فریم بر ثانیه نیز پشتیبانی خواهد کرد. البته می‌بایست به این موضوع نیز توجه کرد که تمامی این موارد هنوز در حد شایعه بوده و نمی‌توان به طور کامل به آنها تکیه کرد. اما از طرفی نسخه قبلی این دوربین یک‌ساله شده است و اکثر ویژگی‌های آن قدیمی‌تر شده‌اند. در نهایت اگر به دنبال خریداری یک دوربین بدون آینه مناسب و مجهز هستید، شاید بهتر است کمی بیشتر منتظر بمانید و یا اینکه به سراغ دوربین ارزان‌تر X-T10 فوجی‌فیلم بروید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال