مشخصات فنی و تصاویر جدیدی از دوربین X-T2 فوجی‌فیلم به بیرون درز کرد

چند روز پیش بود که تصاویری از دوربین جدید شرکت فوجی فیلم با نام X-T2 در رسانه‌های خبری منتشر شد. این دوربین هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، اما با این وجود به دلیل انتشار تصاویر و همچنین اطلاعات مشخصات فنی این دوربین، می‌توان طرح نهایی آن را حدس زد. از طرفی جالب است […]

چند روز پیش بود که تصاویری از دوربین جدید شرکت فوجی فیلم با نام X-T2 در رسانه‌های خبری منتشر شد. این دوربین هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، اما با این وجود به دلیل انتشار تصاویر و همچنین اطلاعات مشخصات فنی این دوربین، می‌توان طرح نهایی آن را حدس زد. از طرفی جالب است بدانید که وب‌سایت Digicame-info تقریبا تمامی تصاویر لو رفته این دوربین جدید را منتشر کرده و در کنار آن مشخصات فنی دقیق آن را نیز ذکر کرده است.

با نگاهی به نام این دوربین متوجه خواهیم شد که این محصول در این زمینه شباهت بسیار زیادی به نسخه پیشین خود خواهد داشت. براساس گزارشات منتشر شده از سوی وبسایت Digicame-info، این دوربین از یک حسگر CMOS با دقت 24.3 مگاپیکسل برخوردار خواهد بود. علاوه بر آن این دوربین از یک پردازشگر تصویر با نام X Processor Pro استفاده خواهد کرد. این دوربین همانند نسل پیشین خود توانایی فیلم‌برداری با دقت 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه را خواهد داشت. از طرفی فیلم‌ برداری با دقت فول‌ ‌اچ‌دی با نرخ 60 فریم بر ثانیه از دیگر گزینه‌های پیش روی کاربران خواهد بود. قابلیت‌های مربوط به فیلم‌برداری یکی از بزرگترین انتقاداتی بود که به دوربین X-T1 وارد می‌‌شد.

در کنار این موارد شایعات خبر می‌دهند که دوربین جدید فوجی فیلم به یک نمایشگر چرخان 3.0 اینچی به همراه 325 نقطه فوکوس خودکار مجهز خواهد بود. از طرفی این دوربین دارای تجهیزات وای‌فای داخلی نیز هست و می‌تواند به وسیله قابلیت Instax Share خود به صورت بی‌سیم تصاویر را بر روی پرینتر چاپ نماید. هنوز هیچ صحبت خاصی در مورد قیمت نهایی این دوربین در رسانه‌ها منتشر نشده است اما انتظار می‌رود این مورد نیز زمانی که دوربین به بازار روانه می‌شود، شباهت بسیار زیادی به نسخه X-T1 داشته باشد.  گفته می‌شود که دوربین X-T2 فوجی فیلم در تاریخ هفتم ماه جولای به طور رسمی توسط این شرکت ژاپنی معرفی خواهد شد. شرکت فوجی فیلم قبلا دعوت‌نامه‌هایی را برای این روز برنامه‌ریزی کرده بود. بنابراین هفته آینده با خبرهایی دقیق از این دوربین جدید و مشخصات فنی آن با تک‌نیوز همراه باشید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال