قیمت Galaxy A3 2017 و Galaxy A5 2017 تایید شد

پس از ماه‌ها شایعه درمورد گوشی‌های جدید سری گلگسی A، سامسونگ سرانجام امروز به‌صورت رسمی آن‌ها را معرفی کرد. این گوشی‌های جدید با انجام تغییراتی بروی طراحی، قدرت سخت‌افزاری و امکانات جدید به‌روزرسانی شده‌اند. همچنین، این گوشی‌ها گواهینامه‌ی مقاومت در برابر گردوخاک و مایعات IP68 را دریافت کرده‌اند. سامسونگ تأیید کرده است که این گوشی‌های جدید از ماه آینده […]

پس از ماه‌ها شایعه درمورد گوشی‌های جدید سری گلگسی A، سامسونگ سرانجام امروز به‌صورت رسمی آن‌ها را معرفی کرد. این گوشی‌های جدید با انجام تغییراتی بروی طراحی، قدرت سخت‌افزاری و امکانات جدید به‌روزرسانی شده‌اند. همچنین، این گوشی‌ها گواهینامه‌ی مقاومت در برابر گردوخاک و مایعات IP68 را دریافت کرده‌اند.

سامسونگ تأیید کرده است که این گوشی‌های جدید از ماه آینده در اروپا قابل خرید خواهند بود. این شرکت همچنین قیمت دو گوشی از این سه گوشی را تأیید کرده است. گوشی Galaxy A3 2017 در اروپا به قیمتی برابر 329 یورو و Galaxy A5 2017 به قیمتی برابر 429 یورو به فروش خواهد رسید. با توجه به شواهد موجود، به نظر نمی‌رسد که Galaxy A7 2017 راهی به بازارهای اروپا داشته باشد.

این شرکت هنوز اطلاعاتی مبنی بر عرضه‌ی این دستگاه در بازارهای سایر کشورها را منتشر نکرده است ولی انتظار می‌رود که گوشی‌های جدید سری A، تا پایان ماه جاری میلادی در بازارهای آسیا عرضه شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال