سامسونگ از 3 گوشی 2017 سری A خود پرده برداشت

سامسونگ سال جدید میلادی را با معرفی سه دستگاه جدید از سری اسمارت‌فون‌های Galaxy A خود آغاز می‌کند. این سه دستگاه که Galaxy A7 (2017), Galaxy A5 (2017) و Galaxy A3 (2017) هستند، انتظار می‌رود که روز 16 دی در مراسمی اختصاصی در مالزی رونمایی شوند ولی این سه گوشی جدید امروز در سایت این شرکت […]

سامسونگ سال جدید میلادی را با معرفی سه دستگاه جدید از سری اسمارت‌فون‌های Galaxy A خود آغاز می‌کند. این سه دستگاه که Galaxy A7 (2017), Galaxy A5 (2017) و Galaxy A3 (2017) هستند، انتظار می‌رود که روز 16 دی در مراسمی اختصاصی در مالزی رونمایی شوند ولی این سه گوشی جدید امروز در سایت این شرکت افزوده شدند و حالا اطلاعات بیشتری درمورد آن‌ها در اختیار ما است.

هر سه این گوشی‌ها با گواهینامه‌ی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوخاک و حسگر اثر انگشت بروی دکمه‌ی هوم آن‌ها عرضه خواهند شد. بروی این دستگاه‌ها به‌صورت پیش‌فرض از اندروید 6.0 مارشمالو استفاده شده است که امکان استفاده از سرویس پرداخت سامسونگ ( Samsung Pay) را به کاربران خود می‌دهد؛ همچنین، امکان استفاده از شبکه LTE یا همان نسل چهارم در هر سه دستگاه امکان پذیر است. طراحی و ساخت بدنه‌ی این دستگاه‌ها با استفاده از فلز انجام شده است که ضخامتی برابر 7.9 میلی‌متر را دارا می‌باشد. هر سه دستگاه برای پورت ارتباطی خود از پورت USB از نوع C استفاده می‌کنند.

Samsung Galaxy A7 (2017)
هیجان انگیزترین و جذاب‌ترین عضو خانواده‌ی گلگسی ای 2017، Galaxy A7 می‌باشد. در این دستگاه از یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن Full HD از نوع سوپر امولد استفاده شده است. انجام وظایف پردازشی این دستگاه هم بر عهده‌ی چیپ اگزینوس 8 هسته‌ای با فرکانس 1.9 گیگاهرتز می‌باشد. سه گیگابایت حافظه‌ی رم نیز پردازشگر این دستگاه را تکمیل می‌کند. برای دوربین اصلی این دستگاه، یک سنسور 16 مگاپیکسلی درنظر گرفته شده است. نکته‌ی قابل توجه درمورد این دستگاه دوربین سلفی آن است که این دوربین نیز رزولوشنی 16 مگاپیکسلی دارد. هر دو دوربین گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f1.9 را دارا هستند. حافظه داخلی این دستگاه هم 32 گیگابایت می‌باشد که این مقدار با استفاده از مموری کارت قابل افزایش است.

یک باتری بزرگ 3600 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع هم توان موردنیاز این گوشی را تأمین کرده و در رنگ‌های سیاه، آبی، صورتی و طلایی برای علاقه‌مندان موجود خواهد بود.

Samsung Galaxy A5 (2017)

مدل میانی سری گلگسی ای 2017،  Galaxy A5 است. این دستگاه یک صفحه‌ی نمایش 5.2 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 1080p دارا است. این گوشی هم همانند A7، از چیپ Exynos 7880 با 8 هسته‌ی پردازشی از نوع A53 با مجموع فرکانس 1.9 گیگاهرتز بهره می‌گیرد. در این دستگاه هم شاهد استفاده از سه گیگابایت حافظه‌ رم هستیم. حافظه داخلی درنظر گرفته شده برای این گوشی، 32 گیگابایت است که با استفاده از درگاه مموری و استفاده از مموری کارت، این مقدار قابل افزایش است.

در Galaxy A5 هم از دو دوربین با رزولوشن 16 مگاپیکسل به عنوان دوربین‌های اصلی و دوربین سلفی استفاده شده است. هر دو دوربین گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f1.9 را دارا هستند. ظرفیت باتری این دستگاه به دلیل ابعاد کوچکتر آن نسبت به A7، پایین‌تر است و این مقدار بروی 3000 میلی آمپر درنظر گرفته شده است ولی همچنان قابلیت شارژ سریع برای این باتری هم وجود دارد. این اسمارت‌فون در رنگ‌های سیاه، آبی، صورتی و طلایی برای علاقه مندان موجود خواهد بود.

Samsung Galaxy A3 (2017)

گوشی Galaxy A3 کوچک‌ترین عضو جدید خانواده‌ی گلگسی ای 2017 می‌باشد. در این گوشی از یک صفحه نمایش 4.7 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 720p استفاده شده است. توان پردازشی این گوشی با استفاده از چیپ 8 هسته‌ای اکزینوس با فرکانس 1.6 گیگاهرتز تأمین می‌شود. برای دوربین اصلی این دستگاه، یک سنسور با رزولوشن 13 مگاپیکسل و برای دوربین سلفی این دستگاه یک سنسور 8 مگاپیکسلی درنظر گرفته شده است. گشودگی دیافراگم هر دو دوربین f1.9 است.

حافظه‌ی رم این دستگاه یک گیگابایت نسبت به سایر مدل‌ها کاهش یافته و به 2 گیگابایت رسیده است. حافظه‌ی داخلی این دستگاه هم 16 گیگابایت است. درون این دستگاه یک باتری با ظرفیت 2350 میلی آمپر قرار دارد که بر خلاف سایر مدل‌ها، از قابلیت شارژ سریع بهره نمی‌برد. این اسمارت‌فون در رنگ‌های سیاه، آبی، صورتی و طلایی برای خریداران آن موجود خواهد بود.

گوشی‌های Galaxy A (2017) همین ماه در روسیه و پس از آن هم در بازار جهانی برای سایر کشورها عرضه خواهند شد. هنوز اطلاعات بیشتری درمورد قیمت این دستگاه‌ها در دست نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال