سامسونگ عرضه گلکسی A3 و گلکسی A5 2017 را اواسط ماه آینده میلادی آغاز می‌کند

آذرماه نیز به اتمام رسید و سامسونگ هنوز از سری جدید گوشی‌های A خود رونمایی نکرده است در حالی که شایعات گذشته همگی حکایت از معرفی سری جدید این گوشی‌ها در ماه جاری داشته‌اند. به نظر می‌رسد سامسونگ یک ماه دیگر معرفی سه گوشی از سری گوشی‌های A 2017 را تعویق انداخته است. براساس جدیدترین […]

آذرماه نیز به اتمام رسید و سامسونگ هنوز از سری جدید گوشی‌های A خود رونمایی نکرده است در حالی که شایعات گذشته همگی حکایت از معرفی سری جدید این گوشی‌ها در ماه جاری داشته‌اند. به نظر می‌رسد سامسونگ یک ماه دیگر معرفی سه گوشی از سری گوشی‌های A 2017 را تعویق انداخته است.

براساس جدیدترین شایعات منتشر شده، سامسونگ دو گوشی گلکسی A3 و A5 را در اولین ماه از سال آینده‌ی میلادی معرفی خواهد کرد. این دو گوشی در چهار رنگ مشکی، طلایی، آبی و صورتی عرضه می‌شوند و به ترتیب دارای قیمت 349 و 449 یورو خواهند بود.

پرچم‌دار این سری از گوشی‌های سامسونگ، گلکسی A7 فعلا در اروپا عرضه نخواهد شد در حالی که دو گوشی یاد شده در ابتدا در کشورهای اروپایی دیده خواهند شد. با این حال هنوز مشخص نیست که آیا گلکسی A7 طی ماه‌های آینده در بازارهای اروپایی نیز یافت می‌شود یا خیر. در هر صورت، زمان زیادی از معرفی سری جدید گوشی‌های گلکسی A سامسونگ باقی نمانده و باید منتظر ماند و دید در نهایت سامسونگ چه برنامه‌ای را برای موفقیت ادامه‌دار این سری از گوشی‌های میان‌رده‌ی خود در نظر دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال