اطلاعات جدیدی از گلکسی نوت 5 به همراه تصاویری با کیفیت منتشر شد

همیشه قبل از معرفی گوشی‌های هوشمند تصاویر و اطلاعات بسیاری منتشر می‌شود و در بسیاری از مواقع این اطلاعات با یکدیگر تناقض دارند و از صحت اطلاعات تا روز معرفی رسمی نمی‌توان مطمئن شد. برای مثال گلکسی نوت 5 یکی از این گوشی‌ها می‌باشد که هر روز اطلاعات زیادی از آن مشخص می‌شود و هر […]

همیشه قبل از معرفی گوشی‌های هوشمند تصاویر و اطلاعات بسیاری منتشر می‌شود و در بسیاری از مواقع این اطلاعات با یکدیگر تناقض دارند و از صحت اطلاعات تا روز معرفی رسمی نمی‌توان مطمئن شد. برای مثال گلکسی نوت 5 یکی از این گوشی‌ها می‌باشد که هر روز اطلاعات زیادی از آن مشخص می‌شود و هر شایعه با شایعه‌ی قبلی خود کمی تناقض دارد. قلم گوشی و چیپست گلکسی نوت 5 یکی از مباحثی است که هنوز نمی‌توان به طور قطع از مشخصات آن‌ها صحبت کرد.

گفته می‌شود سامسونگ از قلمی در گلکسی نوت 5 استفاده می‌کند که به صورت اتوماتیک از جای خود بیرون آید و دیگر نیازی به دست نباشد. برخی دیگر معتقدند که سامسونگ همچنان به همان روش قدیمی قلم خود را در گوشی تعبیه می‌کند. چیپست گوشی از دیگر مباحثی است که نظرات مختلفی را شاهد بوده است. بر طبق خبری که امروز منتشر شده سامسونگ از چیپست اختصاصی خود یعنی Exynos 7422 در گلکسی نوت 5 استفاده خواهد کرد.

اطلاعات جدیدی از گلکسی نوت 5 به همراه تصاویری با کیفیت منتشر شد

چیپست Exynos 7422 یک مدل بالاتر از چیپست Exynos 7420 گلکسی اس 6 است و برای اولین بار در میان محصولات گوشی‌های هوشمند شاهد چیپستی همه کاره هستیم. در واقع اکثر قطعات گوشی از جمله پردازنده، رم و گرافیک به همراه مودم LTE بر روی این چیپست قرار می‌گیرد. بنابراین سامسونگ بار دیگر به کمپانی کولاکام و چیپست‌های اسنپدراگون این شرکت نیازی ندارد و شاید بتواند حداقل برای گوشی‌های پرچمدار خود مستقل شود.

اطلاعات جدیدی از گلکسی نوت 5 به همراه تصاویری با کیفیت منتشر شد

دیگر شایعات مربوط به چیپست گلسکی نوت 5 ممکن است باعث نگرانی شما شود. گفته می‌شود سامسونگ ممکن است از چیپست پرحاشیه‌ی اسنپدراگون 810 در گلکسی نوت 5 استفاده کند. از طرفی دیگر بنچمارک جدید منتشر شده که توسط برنامه‌ی CPU-Z گرفته شده نشان از چیپست Exynos 7420 می‌دهد.

 

اگر شما هم به تصاویر بیشتری از فبلت آینده‌ی سامسونگ علاقه مند هستید پیشنهاد می‌کنیم تا تصاویر لو رفته از این فبلت را مشاهده کنید:

galaxy-note-5-leak-8 galaxy-note-5-leak-9 galaxy-note-5-leak-7 galaxy-note-5-leak-6

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال