احتمال برخوداری گلکسی نوت 7 سامسونگ از اسکنر عنبیه چشم قوت گرفت

همان‌طور که احتمالا مستحضر هستید، انتظار می‎رود که گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ در اواسط مرداد به صورت رسمی معرفی شود. هرچه به این روز بزرگ نزدیک‎تر می‎شویم، طبیعی است که با اطلاعات و تصاویر لو رفته بیشتری در رابطه با این دستگاه روبرو شویم. با آن‎که آخرین اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده حول نام […]

همان‌طور که احتمالا مستحضر هستید، انتظار می‎رود که گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ در اواسط مرداد به صورت رسمی معرفی شود. هرچه به این روز بزرگ نزدیک‎تر می‎شویم، طبیعی است که با اطلاعات و تصاویر لو رفته بیشتری در رابطه با این دستگاه روبرو شویم. با آن‎که آخرین اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده حول نام این گوشی بوده‎اند (گلکسی نوت 6، گلکسی نوت 7، گلکسی نوت 6 اج و یک‎سری اسامی دیگر)، ولی به طور اندک خبرهایی نیز در رابطه با سخت‎افزار این فبلت شنیده می‎شود. یکی از این اخبار جالب اشاره به قابلیت وجود اسکنر عنبیه‎ی چشم در گلکسی نوت 6/ 7 داشته که هم‎چنین نشان می‎دهد که این دستگاه همانند با گلکسی اس 7 و اس 7 اج ضد آب خواهد بود.

حالا تصاویری در محیط آنلاین پخش شده تا دوباره احتمال وجود اسکنر عنبیه‎ی چشم تقویت شود. این تصاویر که به زبان چینی و کره‎‎ای وجود دارند، تا حد زیادی صحبت این گفته را تایید می‎کنند. در این تصاویر سومین گزینه اشاره به “استفاده از عنبیه‎ی چشم” دارد.

این تصاویر صفحه‎ی تنظیمات این گوشی را نشان می‎دهند که در آن گزینه‎ای به منظور استفاده از اثرانگشت یا PIN نیز به چشم می‎خورد. نیازی به گفتن نیست که این تصاویر به اندازه‎ی کافی متقاعدکننده هستند و می‎توانند نشان‎دهنده‎ی یکی از ویژگی‎های برجسته پرچم‎دار نوت بعدی شرکت سامسونگ باشند. این شرکت اخیرا تبلت Galaxy Tab Iris را با در اختیار داشتن اسکنر عنبیه‎ی چشم روانه‎‎ی بازار کشور هند کرد، بنابراین اگر این تصاویر به بیرون درز یافته در واقع صحبت داشته باشند، گلکسی نوت 7 اولین دستگاهی نخواهد بود که از این سنسور استفاده خواهد کرد.

البته به یاد داشته باشد بررسی صحت این تصاویر زیاد سخت نیست، در نتیجه با دیده‎ی اندکی شک به قضایا بنگرید.

این دو تصویر به شکل زیر هستند

کره‎ای

iris-note-7-273x405

چینی

img-ce376abf74feb61696fcd2ffb39a8969-227x405

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال