باتری‌های گلکسی نوت 7 توسط خود سامسونگ بررسی و تست می‌شوند

با آن‎که سامسونگ سعی دارد تمامی دستگاه‌های گلکسی نوت 7 را از دست مشتریان جمع کند، اطلاعات جدیدی در رابطه با تست این گوشی‎هوشمند به بیرون راه پیدا کرده است. طبق گزارش جدیدی که از یک منبع قابل اطمینان است، سامسونگ تصمیم گرفته به جای استفاده از یک آزمایشگاه شخص‌‎ثالث، خود باتری‎های نوت 7 را تست […]

با آن‎که سامسونگ سعی دارد تمامی دستگاه‌های گلکسی نوت 7 را از دست مشتریان جمع کند، اطلاعات جدیدی در رابطه با تست این گوشی‎هوشمند به بیرون راه پیدا کرده است.

طبق گزارش جدیدی که از یک منبع قابل اطمینان است، سامسونگ تصمیم گرفته به جای استفاده از یک آزمایشگاه شخص‌‎ثالث، خود باتری‎های نوت 7 را تست کند. دیگر شرکت‎های سازنده‎ی گوشی‎های همراه، از جمله اپل از یکی از 28 آزمایشگاهی که مورد تایید گروه تجاری صنعت بی‎سیم در ایالات‎متحده یعنی CTIA قرار دارد، استفاده می‎کنند.

این بررسی به منظور کسب این اطمینان است که محصولات تولید شده با استانداردهای وضع شده توسط IEEE (مؤسسه‎ی مهندسان برق و الکترونیک) مطابقت دارند. به نظر می‎رسد که این شرکت کره‎ای تنها شرکتی است که از روش خود محک‎زنی استفاده می‎کند، حداقل این ادعایی است که انجمن مذکور دارد.

این اطلاعات مورد تایید یکی از سخنگویان شرکت سامسونگ نیز رسیده که اعلام کرده است که آزمایشگاه‎های داخلی این شرکت هیچ‎گونه مشکلی را در رابطه با باتری گوشی‎های ابتدایی و جایگزینی گلکسی نوت 7 نشان نداده‎اند، که اندکی عجیب است، چون این شرکت در ماه سپتامبر اعلام کرده بود که باتری درون نوت 7 یک مشکلی دارد.

Tom Sawanobori، مدیر ارشد بخش فناوری در CTIA می‎گوید “ما بیش از 1500 باتری را مورد تایید قرار دادیم. این برای اولین بار است که ما به مشکل بر خوردیم.”

حتی با وجود این‎که شرکت‎های دیگری نظیر موتورولا نیز وجود دارند که از آزمایشگاه‎های خودشان برای تست باتری‎ها استفاده می‎کنند، زمانی که محصولات آن‎ها در ایالات‎‎متحده فروخته می‎شود آن‎ها برای کسب گواهینامه‎ی CTIA از یک آزمایشگاه شخص‌‎ثالث استفاده می‎کنند، کاری که سامسونگ با گلکسی نوت 7 انجام نداده است.

سامسونگ هفته‎ی گذشته به دنبال فاجعه‎ی گلکسی نوت 7 اعلام کرد که تصمیم گرفته است در رابطه با بحث اطمینان کیفی محصولاتش “تغییرات عمده‎ای” صورت دهد. گرچه این شرکت توضیح زیادی در رابطه با این تصمیم نداد، این‎طور حس می‎شود که آن‎ها بار دیگر، نظیر سایرین، شروع به استفاده از آزمایشگاه‎های شخص‌‎ثالث می‎کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال