به‌ دنبال مشکلات باتری گلکسی نوت 7 سامسونگ، اپل تولید آیفون 7 را افزایش داد

به دنبال افزایش تعداد گوشی‌های گلکسی نوت 7 که دچار حریق شده‌ و تعداد آنها به 35 دستگاه رسید، سامسونگ طی فراخوانی بی‌سابقه، اقدام به جمع‌آوری تمامی این گوشی‌های هوشمند نمود. هر چند گلکسی نوت 7 فروش بسیار خوبی را برای سامسونگ به همراه داشت، اما مشکلات باتری و آتش گرفتن آن به هنگام شارژ […]

به دنبال افزایش تعداد گوشی‌های گلکسی نوت 7 که دچار حریق شده‌ و تعداد آنها به 35 دستگاه رسید، سامسونگ طی فراخوانی بی‌سابقه، اقدام به جمع‌آوری تمامی این گوشی‌های هوشمند نمود. هر چند گلکسی نوت 7 فروش بسیار خوبی را برای سامسونگ به همراه داشت، اما مشکلات باتری و آتش گرفتن آن به هنگام شارژ شدن دستگاه، باعث شد تا سامسونگ با هزینه 1 میلیارد دلاری، خود را از شر این کابوس کوتاه، خلاص کند.

البته مشکلی که سامسونگ برای یک هفته با آن دست و پنجه نرم می‌کرد، برای دیگر رقبا همچون شرکت اپل بسیار خوش بود. اینطور که اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد، اپل با استفاده از این موقعیت تولیدات آیفون 7 را تا 10 درصد افزایش داده است. هر چند منابع داخلی اپل در مورد این افزایش تولید نظر دیگری داشته و از برنامه‌های این شرکت برای گسترده کردن استفاده کاربران از آیفون 7 صحبت می‌کنند. اینطور که آنها اعلام می‌کنند، آنها برای تعویض آیفون 7 با آیفون‌های قدیمی‌تر کاربران، تولیدات خود را افزایش داده‌اند.

خب این صحبتی‌ست که از سوی مدیران اپل مطرح می‌شود اما اگر ما بخواهیم از دیدگاه تحلیل‌گران به موضوع نگاه کنیم، شاید بتوانیم افزایش 10 درصدی تولید آیفون 7 را به گلکسی نوت 7 نسبت دهیم. اینطور که اپل اعلام کرده، آنها قصد دارند محصول جدید خود را تا 9 روز دیگر وارد بازار کنند. از طرفی، دارندگان گلکسی نوت 7 می‌توانند دستگاه خود را به صورت رایگان تعویض کنند که این موضوع نیز 1 تا 2 هفته طول می‌کشد. شاید همزمانی این موضوع با ورود آیفون 7 به بازار، باعث شود تا برخی از کاربران بخواهند به جای گلکسی نوت 7، نسل جدید آیفون را خریداری کنند.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که دارندگان گلکسی نوت 7 و افرادی که از طرفداران سامسونگ هستند، تا چه اندازه نسبت به این شرکت وفادار خواهند ماند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال