فروش Galaxy S6 در کره‌ جنوبی نا امیدکننده بوده است!

محصولات جدید سامسونگ، Galaxy S6 و Galaxy S6 ede با طراحی فوق‌العاده‌ای که دارند، با هدف به دست گرفتن بازار تلفن‌های همراه توسط سامسونگ عرضه شدند و استفاده از بدنه‌ی فلزی به جای بدنه‌ی پلاستیکی، یکی از اصلی‌ترین اقدامات سامسونگ برای فروش بیشتر گوشی‌های هوشمند خود بوده است. ولی اخباری که در حال انتشار هستند، […]

محصولات جدید سامسونگ، Galaxy S6 و Galaxy S6 ede با طراحی فوق‌العاده‌ای که دارند، با هدف به دست گرفتن بازار تلفن‌های همراه توسط سامسونگ عرضه شدند و استفاده از بدنه‌ی فلزی به جای بدنه‌ی پلاستیکی، یکی از اصلی‌ترین اقدامات سامسونگ برای فروش بیشتر گوشی‌های هوشمند خود بوده است. ولی اخباری که در حال انتشار هستند، نشان می‌دهند که سامسونگ شروع بسیار سختی را در کره‌ جنوبی داشته است.

خبرگزاری Yonhap News در این مورد اعلام کرده که فروش این دو گوشی‌هوشمند از ابتدای ماه، تنها 200,000 دستگاه بوده اما سازندگان اعلام کرده بودند که تنها پیش‌فروش‌هایی که در کشور کره‌ جنوبی برای این گوشی‌های هوشمند انجام گرفته، بیش از 300,000 عدد بوده که Yonhap News، آنها را اغراق‌آمیز خوانده است. پیشتر این غول کره‌ای اعلام کرده بود که قصد دارد 50 میلیون دستگاه از این دو گوشی‌هوشمند را به فروش برساند اما این شروع سخت در کشور کره، می‌تواند لحظه به لحظه سامسونگ را از هدف خود دور کند.

خب این موضوع درست است که کره‌ جنوبی تنها یک کشور است و هنوز آمار دقیقی از فروش Galaxy S6 و Galaxy S6 edge در بازار کشورهای اروپایی، چین و آمریکای شمالی در اختیارمان نیست، اما فروش این گوشی در کشور خودش، کمی دور از انتظار بوده و شاید حضور شرکت‌های کوچک و بزرگ در منطقه، یکی از اصلی‌ترین دلایل فروش کمتر این گوشی‌های هوشمند در کره‌ جنوبی باشد.

شرکت اپل نیز از سال گذشته با عرضه‌ی iPhone 6 و iPhone 6 Plus در بازار کره‌ جنوبی، توانسته بسیاری از مشتریان سامسونگ را به سوی خود بکشاند و حتی بازار این کشور را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد. هنوز آمار دقیقی از فروش گوشی‌های هوشمند Galaxy S6 و Galaxy S6 ede منتشر نشده اما امیدواریم فروش این گوشی‌های هوشمند، همچون Galaxy S5 با شکست مواجه نشود چرا که اگر این اتفاق تکرار شود، شاید بخش موبایل سامسونگ، صدمه‌ای جدی‌تر از گذشته ببیند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال