تصاویر هندزفری AKG گلکسی اس 8 سامسونگ لو رفت

همان‌طور که در خبرهای قبلی نیز خواندیم، سامسونگ در تاریخ 9 اسفندماه به معرفی جدیدترین محصول خود در دنیای گوشی‌های هوشمند خواهد پرداخت و در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون نیز تأیید کرد که هندزفری با برند AKG را همراه با گلکسی اس 8 راهی بازار خواهد کرد. حال امروز تصاویر جدیدی از این هندزفری که […]

همان‌طور که در خبرهای قبلی نیز خواندیم، سامسونگ در تاریخ 9 اسفندماه به معرفی جدیدترین محصول خود در دنیای گوشی‌های هوشمند خواهد پرداخت و در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون نیز تأیید کرد که هندزفری با برند AKG را همراه با گلکسی اس 8 راهی بازار خواهد کرد. حال امروز تصاویر جدیدی از این هندزفری که به همراه پرچم‌دار جدید این شرکت عرضه خواهد شد فاش شده است.

سامسونگ سال گذشته شرکت Harman Internation را با مبلغ 8 میلیارد دلار خریداری کرد و از آن‌جایی که برند AKG توسط شرکت مورد اشاره تولید می‌شد، حالا این برند در اختیار سامسونگ قرار گرفته است؛ بنابراین سامسونگ بدون هیچ‌گونه مشکلی می‌تواند در محصولات پیش‌روی خود از این برند استفاده کند و به نظر می‌آید گلکسی اس 8 دومین محصول سامسونگ خواهد بود که از هندزفری‌های AKG بهره خواهد برد.

البته یکی دیگر از محصولات سامسونگ نیز از این هندزفری بهره می‌برد. سامسونگ در کنگره‌ی جهانی موبایل از تبلت جدید خود موسوم به گلکسی تب اس 3 رونمایی کرد. به گفته‌ی سامسونگ، این تبلت نیز با هندزفری AKG راهی بازار خواهد شد.

همان‌طور که گفتیم سامسونگ این هندزفری را در درون جعبه‌ی گلکسی اس 8 قرار خواهد داد اما برای اطمینان بیشتر بهتر است تا معرفی رسمی این گوشی تا هفته‌ی آینده منتظر بمانیم.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال