پشتیبانی ساعت هوشمند Gear S2 از iOS اپل به صورت آزمایشی آغاز شد

شرکت سامسونگ اواخر سال گذشته به طور رسمی اعلام کرده بود که ساعت هوشمند گیر اس2 قرار است در میانه ماه ژوئن 2016 قابلیت پشتیبانی از iOS را ارائه دهد. اما با وجود انتظار همه کاربران، این موضوع رخ نداد. لازم به ذکر است که پشتیبانی گیر اس 2 از iOS باعث می‌شود که کاربران گوشی‌های آیفون نیز […]

شرکت سامسونگ اواخر سال گذشته به طور رسمی اعلام کرده بود که ساعت هوشمند گیر اس2 قرار است در میانه ماه ژوئن 2016 قابلیت پشتیبانی از iOS را ارائه دهد. اما با وجود انتظار همه کاربران، این موضوع رخ نداد. لازم به ذکر است که پشتیبانی گیر اس 2 از iOS باعث می‌شود که کاربران گوشی‌های آیفون نیز بتوانند از ساعت هوشمند شرکت سامسونگ استفاده کنند. حال خبر خوش اینکه سامسونگ نسخه آزمایشی از این برنامه را برای گیر اس 2 و گیر فیت 2 این کمپانی کره‌ای عرضه شده است. سامسونگ امروز نسخه آزمایشی و اولیه از این برنامه را عرضه کرده که از طریق آن Gear S2 و Gear Fit 2 می‌توانند به iOS متصل شوند. کاربران نیز می‌توانند به صورت داوطلبانه در این طرح شرکت نموده و مشکلات احتمالی به وجود آمده را به سامسونگ انتقال دهند. چنین گزارش‌هایی در نهایت باعث خواهد شد که برنامه Gear Manager برای iOS به بهترین شکل ممکن آماده شود.

در هر صورت عرضه نگارش اولیه و آزمایشی آن از امروز شروع شده و تا 19 سپتامبر ادامه خواهد داشت. باید توجه کرد که برای استفاده از این اپلیکیشن روی آیفون خود، باید نسخه iOS دستگاه 8.4 یا بالاتر باشد. از طرفی اگر مایل هستید که این نسخه را تست نمایید، باید به صفحه ثبت‌ نام نسخه بتا رفته و اطلاعاتتان مربوط به خود را وارد کنید. در این بخش آموزش نحوه نصب و جفت‌سازی گیر اس 2 و گیر فیت 2 با آیفون به شما نمایش داده می‌شود. عرضه نسخه آزمایشی از این اپلیکیشن گام بزرگی از سوی سامسونگ به منظور پشتیبانی کامل گیر اس 2 و گیر فیت 2 از iOS خواهد بود. در این صورت قابلیت مذکور در گام نهایی قرار دارد و به زودی شاهد حضور رسمی آن در این محصول خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال