آیا ساعت هوشمند هوشمند اپل باعث مشکلات پوستی می‌شود؟

به نظر می‌رسد برخی از دارندگان ساعت هوشمند اپل، از مشکلاتی که این ساعت برای پوست دست آنها به وجود آورده و باعث سوزش دست آنها می‌شود، ناراضی هستند. کاربرانی که با این مشکل مواجه بوده‌اند، تصاویری از مچ دست خود نیز منتشر کرده‌اند که نشان از حساسیت پوست دست آنها به مواد به کار […]

به نظر می‌رسد برخی از دارندگان ساعت هوشمند اپل، از مشکلاتی که این ساعت برای پوست دست آنها به وجود آورده و باعث سوزش دست آنها می‌شود، ناراضی هستند. کاربرانی که با این مشکل مواجه بوده‌اند، تصاویری از مچ دست خود نیز منتشر کرده‌اند که نشان از حساسیت پوست دست آنها به مواد به کار گرفته شده در ساعت هوشمند اپل دارد.

یکی از دارندگان Apple Watch، پس از مشاهده‌ی این مشکل پوستی بر روی دست خود، با مرکز پشتیبانی اپل تماس گرفت و به صورت داوطلبانه، 20 دقیقه با مسئول فنی اپل در مورد حساسیت خود و مشکلاتی که با این ساعت هوشمند داشت، صحبت نمود.

اپل اعلام کرده که تمامی فلز‌های به کار رفته در ساعت هوشمند اپل که با پسوت دست در تماس هستند، به دقت آزمایش شده‌اند. همچنین، در تولید این ساعت هوشمند، اپل از متخصصین مجرب پوست مشاوره گرفته اما همچنان هم برخی از کاربران، نسبت به مواد به کار رفته در این ساعت هوشمند، حساس هستند. با این‌وجود، اپل اعلام کرده که در ساخت بدنه‌ی ضد زنگ این ساعت هوشند از فلز نیکل استفاده کرده اما میزان آن، به حتی نبوده که بخواهد منجر به عارضه‌ی پوستی و یا حساسیت شود. اگر کاربرانی هستند که هنوز این مشکل را دارند، باید به صورت کامل در مورد مشکل خود توضیح دهند.

اگر شما نیز از کاربرانی هستید که این مشکل دارید، باید یک بار چسب زخم را نیز امتحان نمایید. اگر همین مشکل را با چسب زخم و قسمت چسبنده‌ی آن داشتید، احتمالا باید فکر استفاده از ساعت هوشمند اپل را از ذهن خود بیرون کنید چرا که حلقه‌ی چرمی و سگک مدرن به کار رفته در این ساعت هوشمند، از مواد مشابه چسب زخم یعنی متاکریلات بهره می‌برند.

همانند حرفی که پیشتر Steve Jobs در مورد آیفون 4 و نحوه‌ی اشتباه در دست گرفتن کاربران زده بود، اپل مجددا نیز اعلام کرده که این کاربران، ساعت هوشمند خود را به صورتی صحیح بر روی دست خود نمی‌بندند. اپل اعلام کرده که اگر شما بند این ساعت را خیلی محکم می‌کنید، ساعت شما می‌توانید باعث ایجاد حساسیت شد و اگر آن را خیلی آزاد می‌بندید، احتمالا از سوزش پوست خود رنج خواهید برد. در واقع مدیران اپل تمام تلاش خود را دارند تا بگویند که کاربران باید بند Apple Watch را به صورتی صحیح ببندند، نه تنگ و نه خیلی آزاد!

در نهایت، اپل اعلام کرده که اگر هنوز هم این مشکل را با ساعت هوشمند خود دارید، بهتر است قبل از استفاده‌ی مجدد از آن، با دکتر خود در این مورد مشورت نمایید.

Some-Apple-Watch-wearers-are-experiencing-allergic-reactions-from-wearing-the-device-nbsp (1) Some-Apple-Watch-wearers-are-experiencing-allergic-reactions-from-wearing-the-device-nbsp

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال