گیگابایت از کارت گرافیک گیمینگ Geforce GTX 1070 G1.Gaming رونمایی کرد

به تازگی شرکت گیگابایت از کارت گرافک قدرتمند GTX 1070 G1.Gaming با 8 گیگابایت حافظه‌ی GDDR5 رونمایی و عرضه‌ی آن‌ها را آغاز نمود. این کارت گرافیک قدرتمند که به صورت کارخانه‌ای تا حد زیادی اورکلاک شده، از نسل جدید سیستم خنک‌کنندگی Windforce بهره برده و قادر خواهد بود کارت گرافیک TITAN-X را در پردازش اطلاعات، مغلوب […]

به تازگی شرکت گیگابایت از کارت گرافک قدرتمند GTX 1070 G1.Gaming با 8 گیگابایت حافظه‌ی GDDR5 رونمایی و عرضه‌ی آن‌ها را آغاز نمود. این کارت گرافیک قدرتمند که به صورت کارخانه‌ای تا حد زیادی اورکلاک شده، از نسل جدید سیستم خنک‌کنندگی Windforce بهره برده و قادر خواهد بود کارت گرافیک TITAN-X را در پردازش اطلاعات، مغلوب خود نماید.

سیستم خنک‌کننده WINDFORCE 3X با داشتن 2 هیت‌سینک بزرگ و مسی، باله‌هایی با طراحی مهندسی و فن‌های باریک و قدرتمند، قادر خواهد بود تا حجم زیادی از گرمای تولید شده توسط این کارت را به بیرون منتقل نماید. سیستم 3D Active Fan نیز این امکان را فراهم می‌کند تا در صورتی که فشار زیادی به کارت گرافیک و سیستم وارد نمی‌شود، فن‌ها با سر و صدایی بسیار کمتر فعالیت داشته باشند. یک شاخص LED نیز در این کارت گرافیک به کار گرفته شده که می‌تواند نمایشی کاملی از اطلاعات مربوط به فن داشته باشد.

Gigabyte Announces the GeForce GTX 1070 G1.Gaming Graphics Card3

اما شاید یکی از مواردی که می‌توان در مورد این کارت گرافیک مخصوص بازی و جدید شرکت گیگابایت به آن اشاره داشته باشیم، رنگ نارنجی و مشکی آن است که ظاهر جدیدی به این محصول بخشیده است. همچنین لوگوی LED شرکت گیگابایت نیز با پشتیبانی از 16.8 میلیون رنگ مختلف، قابل تنظیم شدن توسط کاربران بوده و می‌تواند در چهره‌ی خاص و جذاب این کارت، تاثیر به‌سزایی داشته باشد. علاوه بر این، کاربران قادر خواهند بود تا به کمک نرم‌افزار XTREME Engine، نهایت آزادی را داشته و از طریق کامپیوتر، رنگ مربوط به این لامپ LED را تعیین نمایند.

البته نباید تنها در بخش ظاهری این کارت به دنبال ویژگی‌های آن باشید، بلکه سازندگان با طراحی اختصاصی هسته‌های این کارت و استفاده از تکنولوژی GPU Gauntlet Sorting، از مداری 2+6 فازه برای این کارت استفاده نموده و موفق شده‌اند تا دمای ماسفت‌ها را تا آخرین حد ممکن، پایین بیاورند.

همچنین امکان اورکلاک کردن کارت گرافیک از طریق نرم‌افزار XTREME Engine نیز وجود داشته و کاربران می‌توانند تنها با یک کلیک، کارت گرافیک قدرتمند خود را با قدرتی بیشتر از قبل مشاهده کرده و خود را برای اجرای بازی‌های سنگین‌تر، آماده کنند.

Gigabyte Announces the GeForce GTX 1070 G1.Gaming Graphics Card2

اگر بخواهیم نگاهی به بخش داخلی کارت GTX 1070 G1.Gaming نیز داشته باشیم، شاید خازن‌ها و چوک‌های بسیار با کیفیتی که در این کارت به کار گرفته شده، توجه شما را در همان ابتدا به خود جلب کند. وجود چنین اجزای با کیفیتی باعث افزایش طول عمر کارت خواهد شد

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کارت، می‌توانید به وب‌سایت شرکت گیگابایت مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال