معرفی رسمی کارت گرافیک GTX 1070 WindForce 2X توسط شرکت گیگابایت

پس از معرفی شدن کارت‌های گرافیک GTX 1070 و GTX 1080، سازندگان نسخه‌های اختصاصی از این محصولات را معرفی و تلاش دارند تا بتوانند کاربران را سوی خود جلب کنند. به دنبال این موضوع شرکت گیگابایت، نسخه‌ای دیگر از کارت گرافیک قدرتمند GTX 1070 را با نام GTX 1070 WindForce 2X معرفی کرده که با داشتن […]

پس از معرفی شدن کارت‌های گرافیک GTX 1070 و GTX 1080، سازندگان نسخه‌های اختصاصی از این محصولات را معرفی و تلاش دارند تا بتوانند کاربران را سوی خود جلب کنند. به دنبال این موضوع شرکت گیگابایت، نسخه‌ای دیگر از کارت گرافیک قدرتمند GTX 1070 را با نام GTX 1070 WindForce 2X معرفی کرده که با داشتن قیمتی مناسب، قدرتی فوق‌العاده بالا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پیشتر گیگابایت نسخه‌ی مخصوص بازی این کارت را از سری G1.Gaming و با خنک‌کننده WindForce 3X معرفی کرده بود، اما حالا نسخه‌ی معمولی این کارت با خنک‌کننده WindForce 2X معرفی شده و قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده نیز به مراتب پایین‌تر است. در این سیستم از دو فن 90 میلی‌متری آلومینیومی و قدرتمند استفاده شده که در زمان بیکاری کارت گرافیک، از فعالیت باز خواهد ماند تا سر و صدای اضافی کارت باعث اذیت کاربران نشود.

در مورد مشخصات فنی نیز باید اشاره داشته باشیم که سازندگان کلاک هسته این کارت را از میزان پیش‌فرض 1556 مگاهرتز به 1582 مگاهرتز افزایش داده‌اند که در حالت بوست یا OC Mode به 1771 مگاهرتز می‌رسد. همچنین کلاک هسته در حالت Gaming Mode به عدد 1746 مگاهرتز می‌رسد. سرعت حافظه مؤثر نیز به صورت دست‌نخورده بر روی 8 گیگاهرتز قرار دارد.

GIGABYTE Announces the GeForce GTX 1070 WindForce 2X2

کارت گرافیک قدرتمند GTX 1070 WindForce 2X برق مورد نیاز خود را از طریق یک کانکتور 8-پین PCIe تامین نموده و مصرف برق پایین آن نیز باعث خواهد شد تا گرمای چندان زیادی تولید نشود. خروجی‌های تصویر نیز شامل 3 پورت‌ DisplayPort 1.4، یک پورت HDMI 2.0b و یک پورت Dual-Link DVI می‌شوند و مشکلی از بابت اتصال دستگاه‌های مختلف در این زمینه وجود نخواهد داشت.

هنوز گیگابایت قیمت این کارت گرافیک را مشخص نکرده اما انتظار می‌رود که این محصول قیمتی نزدیک به قیمت پایه انویدیا یعنی 379 دلار داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال