چهار گوشی‌هوشمند میان‌رده توسط گیگابایت معرفی شد

شرکت گیگابایت چهار گوشی‌هوشمند میان‌رده را در جدیدترین اقدام خود به طور رسمی معرفی کرد. هر چهار گوشی معرفی شده توسط گیگابایت تنها قیمتی کمتر از 150 دلار دارند و هر چهار گوشی نیز از نسل سوم اینترنت همراه 3G پشتیبانی می‌کنند و دارای دو ورودی سیم‌کارت هستند. Gigabyte Classic شاید بتوان از میان چهار […]

شرکت گیگابایت چهار گوشی‌هوشمند میان‌رده را در جدیدترین اقدام خود به طور رسمی معرفی کرد. هر چهار گوشی معرفی شده توسط گیگابایت تنها قیمتی کمتر از 150 دلار دارند و هر چهار گوشی نیز از نسل سوم اینترنت همراه 3G پشتیبانی می‌کنند و دارای دو ورودی سیم‌کارت هستند.

Gigabyte Classic

شاید بتوان از میان چهار گوشی معرفی شده، گوشی Classic گیگابایت را بهترین آن‌ها نام برد. این گوشی دارای صفحه‌نمایشی 5 اینچی با رزولوشن 720p بوده و دارای تراکم پیکسلی 294 پیکسل در اینچ است. این گوشی با داشتن ضخامت 8.6 میلی‌متر نازک‌ترین گوشی در میان چهار گوشی معرفی شده نیز است. چیپست قرار گرفته در زیر قاب این گوشی Spredtrum نام دارد که دارای چهار پردازنده‌ی  Cortex-A7 و پردازنده‌ی گرافیکی Mali 400 به همراه 1 گیگابایت رم خواهد بود.

چهار گوشی‌هوشمند میان‌رده توسط گیگابایت معرفی شد

گوشی Classic گیگابایت از سنسوری 8 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سنسوری 5 مگاپیکسلی برای دوربین جلو بهره می‌برد. 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی که تا 32 گیگابایت هم قابل افزایش است به همراه باتری با ظرفیت 2000 میلی‌آمپری از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان نام برد. اندروید لالی‌پاپ نیز به طور پیش‌فرض بر روی این گوشی نصب شده است.

Gigabyte Classic Lite

گوشی بعدی معرفی شده، دارای صفحه‌نمایشی 5 اینچی با رزولوشن 400*854 بوده و دارای تراکم پیکسلی 196 پیکسل در اینچ است. این گوشی دارای چیپست یکسانی نسبت به گوشی Classic بوده هرچند تنها 512 مگابایت حافظه‌ی رم داشته و از اندروید کیت‌کت نیز پشتیبانی می‌کند.

چهار گوشی‌هوشمند میان‌رده توسط گیگابایت معرفی شد

این گوشی برخلاف گوشی قبلی دارای دوربین ضعیف‌تری نیز است. سنسور تعبیه شده در دوربین اصلی Classic Lite سنسوری 5 مگاپیکسلی و سنسور قرارگرفته در دوربین جلو 2 مگاپیکسلی خواهد بود. حافظه‌ی داخلی گوشی همان 8 گیگابایت مانده و باتری گوشی نیز 2100 میلی‌آمپر ظرفیت دارد.

Gigabyte Essence

گوشی بعدی معرفی شده توسط گیگابایت دارای صفحه‌نمایشی 4.5 اینچی با رزولوشن 480*854 بوده و از تراکم پیکسلی 218 پیکسل در اینچ برخوردار است. این گوشی دارای چیپست و دوربین یکسانی نسبت به گوشی  Classic Lite بوده و دارای نسخه‌ی اندروید کیت‌کت نیز است.

چهار گوشی‌هوشمند میان‌رده توسط گیگابایت معرفی شد

وزن و ضخامت این گوشی نسبت به گوشی Classic Lite کمتر است. این گوشی دارای ضخامت 8.8 میلی‌متری در مقایسه با 9.4 میلی‌متری Classic Lite و وزن 120 گرمی در مقابل وزن 145 گرمی Classic Lite است.

Gigabyte Essence 4

آخرین و ارزان‌ترین گوشی معرفی شده توسط گیگابایت دارای صفحه‌نمایشی 4 اینچی با رزولوشن 400*854 است که از تراکم پیکسلی 233 پیکسل در اینچ برخوردار است.

چهار گوشی‌هوشمند میان‌رده توسط گیگابایت معرفی شد

چیپست و دوربین گوشی نسبت به دیگر گوشی‌های معرفی شده بسیار ضعیف‌تر است. این گوشی دارای چیپست شرکت MediaTek بوده که از پردازنده‌ای دو هسته‌ای بهره می‌برد. سنسور تعبیه شده برای دوربین اصلی گوشی تنها 2 مگاپیکسل و سنسور دوربین جلوی گوشی نیز 0.2 مگاپیکسل است. حافظه ی داخلی گوشی نیز نسبت به دیگر گوشی‌ها کاهش یافته و به 4 گیگابایت تغییر کرده . درنهایت باتری گوشی هم با کاهش رو‌به‌رو بوده و به 1300 میلی‌آمپر رسیده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال