شرکت ZTE از اولین گوشی گیگابیت خود در MWC رونمایی می‌کند

جهان اینترنت رو به رشد فزاینده‎ای است، به نحوی که شرکت‎های مخابراتی در حال محک زدن شبکه‎هایی جدید در شهرهای مختلف جهان هستند تا عملا به سرعت دانلود 1 گیگابیت در ثانیه دست پیدا کنند. حال شرکت ZTE از اولین گوشی‎هوشمند گیگابیت خود رونمایی خواهد کرد. تنها اطلاعاتی که از این گوشی مطرح شده نام […]

جهان اینترنت رو به رشد فزاینده‎ای است، به نحوی که شرکت‎های مخابراتی در حال محک زدن شبکه‎هایی جدید در شهرهای مختلف جهان هستند تا عملا به سرعت دانلود 1 گیگابیت در ثانیه دست پیدا کنند. حال شرکت ZTE از اولین گوشی‎هوشمند گیگابیت خود رونمایی خواهد کرد.

تنها اطلاعاتی که از این گوشی مطرح شده نام آن یعنی ZTE Gigabit است. خود این شرکت این نوید را داده است که این دستگاه قادر به پشتیبانی از واقعیت‎مجازی 360 درجه، ضبط ویدئوهای 4K و ذخیره‎سازی فوری در فضای ابری خواهد بود. این گوشی یقینا بازارهایی را مانند ایالات‎متحده و استرالیا هدف قرار خواهد داد که شبکه‎های اینترنت پر سرعتی دارند.

اوایل سال جاری میلادی شرکت کوالکام آخرین چیپست خود یعنی اسنپ‎دراگون 835 را معرفی کرد که دارای یک مودم X16 قادر از شبکه‎های گیگابیت LTE است. در حال حاضر ما تنها حدس می‎زنیم که Gigabit Phone از آخرین سیستم روی چیپ کوالکام یا راه‎حل دیگری استفاده می‎کند.

با این‎حال، این گوشی می‎تواند هم سرعت دانلود 1 گیگابیت دانلود در ثانیه و هم عملکردی در سطح بالا در اختیار کاربران خود قرار دهد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال