Gionee گوشی‌های سلفی‌محور A1 و A1 Plus را در MWC معرفی می‌کند

Gionee رسما تایید کرده است که گوشی‎های هوشمند Gionee A1 و Gionee A1 Plus را در کنگره جهانی موبایل 2017 معرفی خواهد کرد. این شرکت نوید طول عمر باتری عالی، یک دوربین سلفی “بی‎نظیر” و یک سیستم دوربین دوگانه در پنل پشتی را به همراه وعده‎های فراوانی در خصوص قابلیت‎های دوربین جلو این دو گوشی […]

Gionee رسما تایید کرده است که گوشی‎های هوشمند Gionee A1 و Gionee A1 Plus را در کنگره جهانی موبایل 2017 معرفی خواهد کرد. این شرکت نوید طول عمر باتری عالی، یک دوربین سلفی “بی‎نظیر” و یک سیستم دوربین دوگانه در پنل پشتی را به همراه وعده‎های فراوانی در خصوص قابلیت‎های دوربین جلو این دو گوشی داده است، بنابراین بهتر است که هیچ‎کدام از این قابلیت‎ها به‌عنوان ویژگی “قطعی” دوربین سلفی این گوشی‎ها اعلام نشود.

دوربین سلفی Gionee A1 و A1 Plus ویژگی‎های متعددی خواهند داشت، به عنوان مثال با استفاده از افکت‎های نوردهی دوربین جلو قادر به گرفتن تصاویر بهتر خواهید بود. علاوه بر این اعلام شده که این دو گوشی از فناوری شارژ سریع به همراه چیپ‎های شارژ دوتایی (احتمالا مشابه با فناوری‎های شارژ سریع VOOC و Dash Charge) و سیستم صرفه‎جویی در مصرف توان عالی باتری بهره می‎برند.

در خصوص قیمت و مشخصات این دو گوشی هنوز اخباری منتشر نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال